Tuesday, May 31, 2011

~boring nyer hari ni....~

Assalamualaikum sumer....

hari ni macam biasa...bangun pagi gi kelas investment...satu kelas jer pun..huhu..tapi, kena berbaju kurung segala..eish, memang agak 'sayang' la baju tu...kesian, sebab dipakai hanya tak smpai beberapa jam...even 2 jam pun tak sampai..tapi, terpaksa dikotorkan..hahaha...
yelah...rules baru kat kolej kan..bukan la baru sangat...dah lama dah pun..memang wajib berbaju formal..tapi, sebabkan saya selama ni suka buat tak dengar je pasal rules tu kan...itu yang kali ni macam kena dengar je balik...sebab takut dikatakan pelajar yang tak reti nak beretika...hahahaha...

saya memang macam ni ok...susah nak pakai formal kalau tak betul2...sangat rimas..saya dah la jenis sempoi..pastu nak suruh berpakaian formal even satu kelas je..memang saya jarang la nak 'dengar kata'...hahaha..

hari ni keje saya kan..hehe..nak citer la sikit nih...since kelas hari ni pun satu je..so, keje saya hari ni tido..tido...and tido je..wow! sangat teruk kan? mesti kawan2 saya bengang agaknya dengan saya..sebab asyik tido je...hehehe....tu la..erm, sebab dah tak tau nak buat apa lagi kan..semester ni baru je mula..so, kelas belum terasa pack sangat...tapi, insyaallah...lepas ni komfem pack la...tiada keraguan lagi..hihihihi....

lama jugak saya tak membebel kan..huhu..actually, ni pun sebab dah x der keje nak buat..daripada saya dok buat perangai..naik atas katil pegi tido balik..baik saya update entry terbaru...dapat gak tahan nafsu nak tido balik..hahahaha..saya memang kuat tido!!! hehehehe...no wonder la mak and ayah saya selalu bising dengan saya...kih3...ampun..ampun mak..ayah...hehehe...

erm..bila la elaun saya nak masuk yer? saya dah kering sangat2 nih.. huhu.. sampai sini je la dulu ye...terasa malas pulak nak menaip bebanyak ni...hehehe..adioz..salam semua...:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...