Wednesday, May 11, 2011

~ermmm...blogging time..~

hai2!!Assalamualaikum semua...hehe..
apa khabar erk hari ni? bukan hari je la..hari2 sebelum nih pun..ape cer jer? huhu..
saya macam bese la..dok umah..tido! tak tido pun..layan MARIMAR..pastu, masuk bilik...edit PH..hihi..itulah keje saya sejak dua menjak nih..

oh ye..saya baru je balik dari UiTM...tengok bebbudak kolej saya bersukan..hehe..erm,,malangnya kalah la team2 kolej saya..nak buat cam ne? dah adat bertanading kan...lagipun,kolej saya tu baru je hantar wakil tahun nih..so,first experience la kiranya..atau mungkin jugak sebb saya takde kat situ bagi sokongan dan dorongan kot..hahahahaha...

pape pun, gud luck untuk diorang sumer...kalau tak pat nak bagi performance yang baik...and kalau agak2 nk kalah tuh...janganlah segan2 nak ingat muka saya nih yer..hahahaha..pesanan seorang insan yang tersangat perasan!!!hahahaha...

p/s ; tengah cari2 idea lagi untuk siapkan permaisuri hati..semoga diberi kekuatan dan semangat..amin..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...