Friday, January 7, 2011

~Siapakah mereka??~

Salam semua...nak update blog nih..huhu..tapi,tak tau nak membebel apa..asyik story yang sama je..
bosan pulak jadiknye nantikan..huhu..

so...aku nak post gambar2 diorang nih..gambar2 yang aku post ni..mereka adalah orang2 yang penting dalam hidup aku..merekalah yang buat aku ketawa bila aku sedih..

yang buat aku gelak sampai tak hengat dunia..yang selalu marah n tegur aku kalau aku buat silap..yang selalu buat penat aku hilang..(walaupun memang penat tahap gaban..huhu)..erm,,yang selalu cakap aku ni poyo tahap gaban..ish..semuanye la..semuanya diorang nih yang buat..haha..


inilah orang2 penting tu..hehe..mak and ayah aku..luv them so much..merekalah yg selalu tegur n marah aku..kalau aku buat silap...selalunya,mak akulah yang mainkan peranan bab marah2 nih..hehe..sbb mak aku garang sikit..ayah aku,bab tegur kami adik beradik..itu memang position dia..sebab,ayah aku ni slow sikit..tenang je...hehe.."mak,ayah..without u..we're nothing la.."hehe..(cubaan membodek ke apa nih??)kih3..tak..tak..ikhlas dari lubuk hati anakmu ini..:-)


ini pulak..the best atok and nenek aku adik beradik and cousin2 aku semua...selain mak ayah aku,inilah dia insan yang selalu tegur and nasihat kami semua...luv u both atok n wo..hehe..



hah!yang ni..kakak aku..dialah kakak..dialah kawan..and dialah tempat aku gedik2 mintak duit tiap kali aku sengkek...(selain kat mak ayah akulah..huhu)..walaupun kadang2 orang selalu tersalah tafsirkan yang dia ni adik aku..and kadang2 jugak..ada je orang yang kata kami kembar..tapi,dia tetap cool..sebab,dia bangge kot..dia nampak lebih muda dari aku..hahaha..pape pun,you are the best la akak!hehe..


yang nih pulak..adik aku yang paling poyo di antara yang poyo...hehe..dia ni selalu je budget handsome..kalau selalu kena kutuk ngan aku and kakak aku...termasuk la adik aku yang bongsu tuh..pun tompang dua2 kaki gak dok mengutuk die..hehe..dia ni aku panggil mok kat rumah..sbb dolu2..die nih agak chubby..tapi,,tak tau la mcm mane die leh jadik slim mcm skrg nih..huhu..pkai slim world kot!haha..pape pun,,Mok..ko mmg best..lagi2 dalam bab2 mnyuruh ko gi belikan barang2 aku and akak ikin..hoho..


erm..ini adik aku yang bongsu..dia nih kira "budak nakal" la dalam family..asyik main je yang die tau...bangun tido main..selagi tak malam..selagi tu lah dia takkan masuk rumah..huhu..tapi,kadang2 adik aku ni brilliant sikit dalam bab2 memuntahkan soalan..brilliant tak brilliant sangat la..tapi,kalau dia tanya soalan..memang akan buat aku tergamam..terkedu..and terkesima sekejap..huhu..hah!dia ni macam aku gak..gila asam pedas!kalau boleh,hari2 dia suruh mak aku masak asam pedas..haha..selalu buli aku gak die nih..sruh ajar dia buat homework!well,,mot..ko memang cool..wlaupun kdg2 hot temper tak kena tempat..kih3..



huhu..inilah aina!Aina yang kadang2 tersesat nama die kat status FB aku..hihi..erm,,sape die?Hehe..budak kecik yg comel ni..anak pensyarah yang mak aku asuh..tapi,dah macam anak kpd mak ayah aku jugaklah..and adik kepada kami semua jugak..sebab,masa dia bnyk dengan kami je..walaupun cume di waktu siang..hihi..dia ni keletah tau..kalau aku balik kelas,tengok muka dia je..mesti hilng penat..hehe..yang paling best tu,bila dia panggil aku..Ain....instead of akk ain..hehe...huhu..sangat comel..hah!lagi satu...dia suka pau aku kertas and pen...hari2 pulak tu..so,dulu memang aku sentiasa akan kehabisan kertas n pen..sebab dia!huhu..budak kecik ni jugak,suka tengok CHIPMUNKS tau..and yg selalu jdik mangsa teman dia tgk movie tu..akulah..hehe..miss aina so much!mak aku selalu sabotaj aku...time aku kat hostel la..die gi ambik si kecik nih bawak balik rumah..sngat x adil..huhu..


Muiz!hehe..inilah anak orang yang paling lama mak aku jaga @ asuh...since dia 2 bulan lagi..sampailah sekarang ni..dah darjah 3..masih setia dengan kami..huhu..dia ni pendiam sikit..tak bnyak cakap..macam aku..kih3...dan2 je macam aku..tapi,dia memang pendiam..budak baiklah kiranye..aku selalu kacau die..sebab dia debab..hehe..and selalu kena 'tumbuk' ngn dia sebab aku panggil dia debab..dia tak suka orang pnggil dia debab..tapi,kalau panggil dia kurus..dia suka..hehe..budak2 pun tau yg panggilan tu not nice to them kan..hehe..mak dia pun pensyarah jugak..sama mcm aina..hihi..muiz best!sayang muiz!hehe..


ini Alya..alya husna nama dia..dia ni ni anak jagaan mak aku yang paling latest..huhu..mak aku baru je jaga dia dalam pertengahan tahun lepas..budak comel ni pun boleh tahan jugak keletahnya..agresif pun boleh tahan..asyik nak memanjat2 je..biasala..budak2 kan..aku tak kisah pun..lagi aku suka..senang nak buli dia balik..haha...masa mula2 dia datang,asyik nangis je..sampai kena sumbat ngn botol susu la..nak bagi dia senyap..haha..pape pun,tiap kali balik hujung minggu..mesti tak sabar nak jumpe dia..umi die,doktor tau..yang kelakarnye..tiap kali ade je orang yg sakit dlm family aku..kami dah x pyh nk berebut2 tunggu giliran kat hospital utk dptkan rawatan awal..sebab,umi die je dah boleh bagi rawatan..huhu..thankz la Dr Siti..credit for u...sayang Alya..hehe..


Inilah geng aku...Noorizda Ellysma atau ida...kalau kat FB yang selalu mengharukkan status aku tu..dia ni la..huhu..aku pnggil dia geng je..sebab dah terbiasa..dialah kawan aku..dialah sahabat aku..dialah teman aku...walaupun masa sekolah dulu..tak berape nak rapat..tapi,sekarang dah rapat dah...aku dgn die memang tak leh jumpe..kalau jumpe je..mesti ada benda 'jahat' yang kami buat..huhu..yang penting,dia dengan aku memang sekepala..even kalau only two of us pun..dunia ni dah macam kami punye..berlawak smpai tak ingat dunia..haha..kalau kat wall fb tu..orang punye pun..mcm kami punye je..huhu..yg pasti,orang akan kata kami ni happy all the time sebab time ade masalah pun..tak macam ada masalah..huhu..thankz ar geng,coz sudi jadik kawan,sahabat and teman aku..walaupun kadang2 aku ni sengal kuasa kuda sikit..haha..

sekian.......hehe...

P/S : actually..ade lagi sorang..tapi......erm,,aku tak pasti sama ada wajar atau pun tidak kalau aku postkan sekali gambar die..mne la tau kot2 die x suka ke ape..mungkin perlu dirahsiakan identitinya..mcm mana aku tak suka 'identiti' aku digembar gemburkan oleh dia..tak mustahil dia pun mcm aku kan..huhu..pape pun,siapa pun die..it will be my secret..hehe..(sebenarnye...dah 'ter'post pun..aku remove balik..huhu..takutttt..)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...