Wednesday, January 5, 2011

~hehe..~

salam semua...

sorang kawan pernah bertanya kat aku.."blog awak tu sape je yang baca erk?"

aku jawab macam ni.."entah la..saya sorang je kot yang bace..."hehe..

erm..aku sendiri pun sebenarnye tak pasti..ada ke tak orang yang baca blog a.k.a teratak usangku ini..sebab,tiap kali aku jenguk "teratak" aku ni..takde pun komen2 dari "tetamu2"..so,maknanye memang takde lah kan?haha..

tapi..takpe..tak kisah sebenarnya..sebab,sapalah aku ni kan..kalau somebody,,.mungkin ada orang yang nak berkunjung..tapi,setakat aku ni..erm..aku tulis,aku sendirilah yang baca..huhu..itu lagi bagus kot..sebab,blog nih dah macam diary bagi aku..kira "kawan baik" akulah nih..kat sinilah aku berjiwang..kat sinilah aku luahkan perasaan yg pelbagai nih..and kat sini jugaklah aku melahirkan pendapat2..(walaupun kadang2 pendapat aku macam bagus je bunyinya kan..padahal tak bagus mana pun..hahaha..)..

oh,,ye..lupa..hari ni dah hari ke 3 kembali ke 'sekolah'..hehe..macam biasa...mood bercuti masih menguasai diri..(erm..masa cuti hari tu..bukan main banyak lagi rungutan yang timbul..hari2 merungut..bila dah start belajar balik..pun tak habis2 merungut..)memang tak reti nak bersyukur kan aku nih?hahaha....hai..manusia2..suka macam ni..termasuklah diri aku sendiri..hehe..(kutuk diri sendiri lebih baik dari mengutuk orang lain,ye tak?hehe..)

mood malas pun makin bertambah2..mood rajin lagilah tak "menjelma" langsung..huhu....asal nak rajin je..mesti jadik malas balik..sebabnye,mungkin mood malas tu melebihi mood rajin nih..and mungkin jugak sebab kurang motivasi kot..haha..(ceh wah!macamlah bermotivasi sangat..kih3..)

masa mula2 kembali ke 'sekolah' nih..rasa rindu kat rumah tu..ya allah..tuhan je yang tau..nasib baiklah aku ada bwak bekalan semangat aku..(gambar family)..hehe..masa nak berkemas untuk balik hostel tu..akak aku cakap macam ni bila dia nampak aku masukkan gambar kat dalam beg sandang aku..

"siap bawak gambar."

aku jawab.."yelah..gambar nih..kalau aku kat rumah..dia kat rumahlah..kalau aku kat hostel..dia pun kena ikut jugak aku balik hostel.."haha..

erm..rindunya kat rumah..tapi,takpe..mungkin aku dikira beruntung..sebab,tempat aku belajar..taklah jauh macam orang2 lain tu..kalau nak ikut rindu..diorang mungkin lebih lagi rasa rindu tu nak dicomparekan dengan aku..hihi...

so,aku kenalah bersyukur..huhu..

semester kali ni..aku carry 6 subject..yang mana,kurang satu daripada subject yang aku carry untuk sem lepas..walaupun dah kurang satu...bebannya tetap sama...kesusahannya tetap ada..kerja yang banyak tetap menanti penuh setia...and segala2nya buat aku rasa..sem kali ni mungkin lebih mencabar kewanitaanku..ceh wah!haha..ish3..apa2 pun..sebelum aku bertambah poyo...baik aku stop kat sini..erm..kepada kawan2 semua..selamat kembali ke sekolah..ke universiti or kolej..ke tadika..ke pra sekolah..and ke mana2 jelah..selamat semuanya..all the best..and gud luck too..:-)
salam semua....:-)

~all the best...and good luck~





 







No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...