Sunday, January 2, 2011

~nak balik dah...~

Assalamualaikum semua...hari ni hari ahad bersamaan 2 januari 2011...bulan islam..jap2,aku tengok calendar..oh,ye..27 Muharram 1432H..hehe..(my weakness..selalu abaikan bulan islam ni..erm..kena improve lebih nih..)

hari ni jugak hari terakhir kat rumah..kejap lagi dah kena kembali ke "medan peperangan" balik..huhu..hai,macam tak nak balik je rasanya...malas pun ada..sedih pun ada..yelah,dah lama kot 'bermastautin' kat rumah..tetiba nak kena 'merantau' balik pulak..haha..

Pape pun,,kenalah tabah and redho menghadapinya..huhu..ini dah tahun ke 2 aku..pejam celik,pejam celik..tinggal setahun je lagi aku nak habiskan study peringkat diploma ni..lepas tu,insyaallah..sambung degree pulak..lepas tu kalau ada rezeki nak sambung master..hehe..insyaallah..

erm..malas..malas..malas...kelas untuk semester baru ni pulak..waktu kelas mula pukul 8.30 pagi instead of 9.00 a.m sebelum nih..ermm..sangat tidak suka sebenarnya..sebab aku tak yakin aku leh tersedar on time atau awal time ke apa..sebab sepanjang cuti nih..dah terbiasa 'istiqamah' tidur lambat..huhu..tapi,takper..mungkin aku akan upgradekan jam loceng aku yg sebelum ni satu..jadik dua ke..tiga ke..hehe..(pinjam geng satu...ieta satu..erm..nana satu...ok..cukup..)hehe..

ok la semua..dah tahun baru pun kan..so,marilah kita bersama2 menuju kejayaan..ceh wah!selamat beramal semua...and semoga apa yang kita perolehi akan diberkati olehNya..amin..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...