Wednesday, January 26, 2011

~erm..~

dapat satu berita yang menyedihkan...nenek sedara aku meninggal maghrib tadi...sedihnyer rasa..
macam baru je pegi melawat dia kat hospital hari tu..masa tu dia nampak sihat kot...
tapi,Allah lebih menyayangi dia...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..amin...

tadi bukak fb seseorang...erm,,terasa sesuatu..sesuatu yang memang selalu bermain2 kat benak fikiran aku ni..seriously,rasa ni memang tak pernah hilang..aku cuba nak hilangkan rasa yang ada ni..tapi,macam tak boleh je...sebabnya,banyak benda yang aku rasa seseorang tu tak berterus terang dengan aku...

tapi....ish,kalaulah betul apa yang aku fikirkan ni...hope seseorang tu tak keberatan nak explain...sebab dalam persahabatan kan kena ada kejujuran..hehe...

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...