Thursday, December 1, 2011

~jeng..jeng..jeng...~

Assalamualaikum semua...

How's my new look? i mean..teratak usang saya ni la.. hehe.. Erm, hari ni saya make over lagi sekali 'rumah' saya ni.. [entah yang ke berapa, tak pasti pulak..hehe..]. Saya dah ada kat rumah dah ni sekarang. Biasalah..weekend je, kalau tak balik rumah..memang bukan sayalah. Hahaha.. saya tak reti sangat nak hias2 blog ni. so, apa yang ada, saya belasah je la. Asalkan elok mata memandang pun dah kira ok. Ececeh.. haha..

oh, ye.. ya ALLAH.. syukur sangat2 dengan feedback tentang Permaisuri Hati. happy tak terkata sebenarnya bila tengok komen2 dari pembaca. Karya yang tak seberapa itu, rupanya ramai jugak pengikutnya yer? hoho. terima kasihlah banyak2 kat  kawan2 and pembaca2 yang rajin dan sudi baca citer rekaan saya tu. Hehe. Sampai ada yang tanya, "bila nak kuar novel?".  Insyaallah..kalau ada rezeki Permaisuri Hati nak dibukukan..saya terima dengan hati terbuka. Tapi, kalau tak de, saya terima juga. Terima kasih kat pihak penulisan2u yang baik hati sangat2 publishedkan citer saya tu kat laman penulisan2u.. kalau tak, mesti takde orang yang nak baca melainkan saya sendiri. kadang2 kakak saya pun baca gak. tapi, itu setelah menerima beberapa 'ugutan' dari sayalah. kalau tidak.... jangan haraplah dia nak baca! Hahaha.. thankz a lot kawan2... jasamu dikenang. Walaupun saya tak kenal sape yang membacanya, tapi saya tau.. mereka2 itu mesti orang yang sentiasa menyokong penulis cabuk macam saya ni.. hehe..

sekarang, saya dalam proses nak menyiapkan Permaisuri Hati tu. nak kembangkan lagi watak yang ada. Sahel dan Syazreen, of course akan bahagia.. jangan risau..saya akan create cerita itu ikut selera saya dan ikut macam mana logiknye saya 'mengarut' dan 'meraban'... haha.. insyaallah. Doakan saya ye kawan2. Kalau rasa2 ada cadangan nak kembangkan plot cerita tu, janganlah segan2 nak kongsi pendapat ye. saya terima je...

Note  1: kebetulan sangat2, lecturer saya pun bernama Syazreen... hehe.. so, bila kat dalam kelas, saya sempat je teringat kat PH.  berangan tetibe... hahaha...kurang asam punye student..:)

Note 2 : sorry..saya memang failed dalam nak tulis tajuk untuk setiap entry saya nih.. so, terciptalah tajuk yang senget2 macam ni.."Jeng..jeng..jeng.."

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...