Saturday, November 26, 2011

~Akhirnya...~

Assalamualaikum semua,

Alhamdulillah...setelah sekian lama menanti PH di update di penulisan2u.. akhirnya berbaloi jugak. Sebab saya baru dapat feedback dari org kuat P2u yang diorang akan update PH tu. Saya pun tak pasti kenapa... tapi, dah lebih sebulan saya hantar still tak diupdate lagi. Mungkin dah terlalu banyak karya yang dihantar, jadi kemungkinan pihak P2u tak perasan email saya tu. Tapi, takpe la... dah dapat feedback yang positive macam tu pun dah ok. Bersyukur sangat2.

Barulah ada semangat nak menulis macam ni. Hehe. Sebelum ni rasa down sikit. Yelah, karya saya tu tak sebagus karya orang lain. Bila dah masuk kat P2u pon dah kira bagus kan. So, di sini saya nak mintak maaf kat kawan2 yang rajin google permaisuri hati sehingga membawa kepada penemuan teratak usang saya ni...saya mintak maaf sangat2 coz dah lama tak update PH.. insyaallah..ada rezeki, saya update lagi. Betullah kata orang, semangat untuk menulis tu akan ada bila dapat sokongan dari kawan2 dan pembaca2.. hehe.. doakan saya dapat ilham nak siapkan PH ye...:)

~Salam maal hijrah semua~

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...