Thursday, December 8, 2011

~Salam jumaat~

Assalamualaikum..

Salam jumaat semua..Sedih! Huhu.. apa pulak kali ni? Tetiba je sedih bagai.. apa hal pulak kan? Huhu... takde apa sebenarnya. Saje je nak buat mukadimah macam tu. Maybe sebab tak dapat balik rumah mak ayah hari ni. So, tu yang jiwa jadi kacau tak tentu arah tu. Ececeh...kacau la sangat kan jiwa saya ni. Hoho..

Actually, tak la sangat. Cuma..maybe sebab dah terbiasa...asal lepas kelas je hari jumaat..mesti lesap.. lesap balik rumah la.. bukan lesap merayau ke hape.. huhu..walaupun memang itu yang saya and geng saya buat, kalau kitorang balik rumah tanpa dijemput. Haha.. ala, tapi..bukan merayp ke mana pun. Dok jalan2 area Alor gajah gak. lepas isi perut..balik la. Hehe. itu kalau balik dengan geng la.. kalau balik sorang2..memang tak la nak jenjalan bagai.. hoho..

Kebetulan hari ni pulak ada meeting dengan penasihat kelab, so tu yang terkandas lagi kat kolej ni. Insyaallah..mungkin besok bari dapat balik rumah. Huhu. Tak sabo pulak. hehe.. Masa dalam kelas tadi, tengah dok jawab kuiz untuk subject research...saya boleh pulak berangan pasal a few things... antaranya, pasal  Permaisuri Hati jugak. Haha.. tak pasal2 pulak berangan pasal PH..ape daa AIN SABRINA nih! hoho... tapi, jangan ikut pulak fiil saya ni. Saya memang suka berangan benda yang bukan2.... sebab tu jugak kot jerawat dah makin bermaharajalela kat muka saya nih. Hahaha..

Lepas tu, boleh pulak dalam kelas..and time jawab quiz tadi.. kepala otak ni melayang teringatkan asam pedas mak saya. Huhu..lagi bertambah2 kerinduan di hati ini. Ceh wah! Budget betol ayat saya nih... huhu.. hasilnya untuk quiz...memang sangat tak memberangsangkan.. sebab saya tak faham satu hape pun. Blurr kot belajar research nih. Lagi-lagi lecturer yang ajar tu.. nama dia Syazreen jugak..and lagi bertambah2 la tahap keberanganan saya ni. Hahaha.. 

Ok, erm.. sebelum saya lupa...saya nak say thankz to all readers yang baca Permaisuri Hati.. and thnkz jugak sebab menyokong karya dari penulis cabuk macam saya ni. Macam yang saya tuliskan kat atas tu...[my blog description]..saya menulis bukan kerna nama.. tapi, kerana sifat kasih pada sesama insan..untuk menyatakan kasih sayang saya kepada anda semua.. semoga tulisan saya tu memberikan sedikit ilmu walaupun hanya tulisan ringkas yang mungkin tiada makna untuk anda semua...apa-apa pun, cukuplah semoga  kawan2 pembaca saya tu..terhibur. InsyaAllah...:)

Note 1 : rindu asam pedas mak! huhu...
Note 2 : Thank u semua....teruskan menyokong PH yer... and salam jumaat dari saya....

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...