Thursday, May 24, 2012

Terima Kasih Semua.

Assalamualaikum..

Alhamdulillah... dah 4 tahun blogspot atas nama Ain Sabrina ni 'bernafas'. Dan selama 4 tahun ni jugak, dah banyak benda yang saya coretan untuk tatapan penggemar dan pengunjung2 blog yang tak seberapa ini. Di sini bukan setakat bermulanya dunia penulisan saya, tapi di sini jugak bermulanya kembara seorang insan yang suka berangan ( saya la tu.. hehe..) untuk menjadi penulis.

selepas 4 tahun ni jugak, blog ini telah difollow hampir 50 orang. (Ek eleh.. 50 orang pun nak kecoh ke?). Haruslah kan.. itu merupakan satu kebanggaan untuk saya yang tak dikenali ramai ni. And what should i do? Of course give a big thanks to Allah coz give me some 'talent' in writing. Bukan tu je, kena give a big thanks to all yang rajin 'usha' blog saya ni sampai tercatatnya folllower yg hampir 50 orang. Haha. Bunyi macam good-good je kan? hehe. Tak kisahlah nak kata apa. Ini salah satu cara saya memberi penghargaan untuk kawan-kawan saya yang rajin datang jenguk blog saya ni. Mungkin tak pernah bersua.. tapi, anda semua tetap dalam hati saya.


[gambar hiasan]

Masa mula-mula berjinak-jinak dalam dunia blogging ni, tak tahu sangat apa yang boleh dibuat. Teruja pun ada. Lagi-lagi bila dengar orang kata, blogging ni boleh buat duit. Erm... memang la kan, kalau dah join nuffnang.. memang betul la boleh earn money. Dulu, terfikir gak.. mesti kaya kan? Tapi, bila dah start berblogging.. seriously, saya tak pernah fikir yang nak buat duit melalui blog. Dengan persoalan yang terbit dalam hati, "Aku ni siapa?". 

Saya berpegang kepada kata-kata, "Menulis la.. kalau itu boleh buat kita lebih dekat dengan Allah. Menulislah.. kalau itu minat kita. Menulislah.. kalau itu boleh memberikan manfaat kepada orang lain. Dan yang paling penting... menulislah bukan kerana nama.."

Dan berbekalkan kata-kata yang saya anggap sebagai prinsip itu, maka terhasil la artikel-artikel yang saya tulis sendiri dan dua manuskrip iaitu PERMAISURI HATI & SI KEDEKUT CINTA. Actually, nak say thankz jugak kat supporters yang rajin follow dari satu bab ke satu bab citer permaisuri hati tu. Kadang-kadang, sampai ada yang tinggal komen kat chat box bertanyakan, 'bila nak update permaisuri hati. Bila nak sambung lagi?' Allah.. itu pun dah cukup untuk buat saya touching sekejap. Hehe. Saya tulis manuskrip tu 3 tahun lepas, dan sampai sekarang tak siap-siap lagi. Kadang-kadang, saya rasa nak give up pun ada. Tapi, sebab adanya supporters.. insyaAllah.. saya akan teruskan sampai sudah apa yang saya dah mulakan. (Lambat pun lambat la kan? Hehe..).

Saya bukan penulis yang baik apatah lagi nak dapat gelaran terbaik. Saya tulis, sebab itu minat saya. Dan InsyaAllah.. semoga Allah redha dan semoga dipermudahkan segala urusan saya. Doa kan saya ok. Oppst.. maghrib sudah. JOm la kita siap2 untuk solat and jangan lupa. Baca yasin kalau rajin. TApi, kalau tak rajin pun.. kena belajar-belajar rajinkan diri. Orait dude? Huhu.. Salam semua.. :)




pesanan penaja : entry ni untuk semua sahabat2 dan pengunjung2 blog saya yang sekangkang kera ni.. TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...