Tuesday, May 15, 2012

Cover Sementara..(^_^)

Assalamualaikum. Masa tengah dok usha2 blog tadi.. tetibe terperasan yang PH takde cover kan.. hehe.. kosong je.. tak best pulak nak menengoknya. Bila dah tak best nak menengoknya, kompem2 jugak la tak best nak membacanya.. betul tak? So, saya pun saja je la gatal-gatalkan tangan yang memang sentiasa gatal ni meng'edit' gambar ni untuk dijadikan konon-kononnya cover la nih.. Haha..

So, harapnya... lepas ni, tak adalah bila saya update PH, nampak kosong and hambar je citer ni kan? hehe...

saya tak pandai sangat bab2 meng'edit' gambar ni.. tapi, saya cuba try test tadi.. Alhamdulillah.. inilah hasilnya. Maaf ye.. memang tak cantik pun. Tapi, ok la untuk tidak mahu membiarkan PH nampak kosong dan hambar. Itu je sebenarnya tujuannya saya merajinkan diri meng'edit' gambar ni. Just to make it more style.. Ceh2.. style la sangat kan. Hehehe. Jadi, semoga terhibur la kepada supporter2 PH.. teruskan membaca and menyapot PH. Luv u guys... (^_^)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...