Tuesday, December 28, 2010

~touching time..hehe...~

Assalamualaikum semua....

malam ni nak touching2 sikit boleh tak?hehe..

selalu citer benda yg merepek2 and yang menggambarkan situasi aku yg 'masuk air' sokmo je..tak best jugakkan...nanti korang ingat aku ni takde perasaan pulak..huhu..

Actually..aku sama je kot..sedih ke..suka ke..orang suka ke..orang tak suka ke..aku still sama...
eventhough dalam hati tahu,yang ada orang tak berapa suka ngn aku pun...aku still buat muka seolah2 tak rasa ape2...haha..mungkin itu antara sebabnya jugak kenapa kawan2 kata aku ni takde perasaan..huhu..

"Lindungi kesedihan dengan senyuman meskipun dihati penuh kedukaan kerana itu menunjukkan adanya kesedihan.."

kata-kata kat atas tu sememangnya tepat untuk aku...sebab aku memang suka sembunyikan kesedihan yang aku alami...dengan perangai 'masuk air' aku..walaupun bukan dengan senyuman..(sebab aku susah nak senyum..)..tapi,dengan buat perangai masuk air and sometimes will become worst sampai wujudnya istilah 'masuk lumpur'..orang takkan perasan yang aku tengah sedih..hehe..terer tak aku?Tapi,kadang2 tu..kawan2 dapat detect gak..lagi2 geng aku...huhu..

biasanya,kalau aku sedih..aku selalu layan perasaan sorang2...aku fikirkan benda yang buat aku sedih tu..and lepas tu kalau perlu nangis..aku nangis la..pun sorang2..kalau tak pun..aku layan lagu2 yang boleh naikkan semangat aku balik time aku sedih...contohnye..macam lagu yang korang tengah dengar dari playlist blog aku ni ha...(itu pun kalau korang sudi la baca blog aku ni..setakat ni..aku rasa macam takde je..tapi,takpe..its ok..aku kan ada..aku boleh baca sendiri..)hehe..

aku takde kakak angkat..aku takde abang angkat..even takde pun kawan2 yang lebih tua dari aku..yang boleh aku 'pinjam telinga' diorang..untuk dengar luahan rasa hati aku..huhu..ceh wah!

aku cuma ada..mak ayah..kakak,adik2 lelaki yang nakal..kawan2..and sorang sahabat baik....hehe...kesian kan aku..?Orang tak sudi kot nak berkawan dengan aku..yup..seriously speaking...memang diakui..orang tak suka kot kawan dengan aku..aku pun tak tau sangat kenapa?Tapi...mungkin sebab muka aku yang serius sentiasa nih kot..haha..lagi satu,sebab piil masuk air aku yang kadang2 keterlaluan ni...hehe...

tak kisah la..sebab,as long as..family aku suka aku..sayang aku..itu dah memadai..hehe..

bagi aku..hidup aku takkan lengkap tanpa mereka semua..ceh wah!hehe..

ish..dah la..tak nak citer lagi..nanti banjir pulak 'teratak usangku' ini...hoho...

ok lar..sampai sini je dulu..nanti kalau rasa2 nak touching lagi..aku sambung balik..sekarang..time to eat!hehe..bye..salam semua....:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...