Friday, December 10, 2010

~syukur alhamdulillah..~

Assalamualaikum semua...first of all..I'm happy!nak meluahkan rasa keterujaan ni dengan kata-kata..thank u allah for giving me this good news..and tak lupa kat my parents...adik beradik..kawan-kawan..and tak lupa kat orang penting yang menyumbang kepada berita gembira ni...pensyarah-pensyarah aku..without you guys..maybe saya and kawan-kawan tak dapat apa yang kami dapat hari ni..hehe..ceh wah!ucapan macam menang anugerahlah pulak...kih..kih..kih..

Erm..mesti korang pelik..kenapalah dengan aku hari ni..bersyukur bagai nak rak segala..macam selama ni tak pernah nak bersyukur..hahaha..siap nama mak ayah,adik beradik..kawan-kawan semua disebutnya..hehehe..bukan apa,alhamdulillah..aku sentiasa bersyukur dengan apa yang ada..and apa yang aku dapat..cuma reaksi bersyukur sekarang ni..agak berbeza sedikit gayanya..sebab,aku lulus dengan baiknya untuk final exam yang lepas..hehe..gembira tak terkatalah..walaupun tak sampai tahap dapat Dean's list..tapi,its ok..itu dah memadai..bagi aku,dengan apa yang aku dapat tu..itu tandanya segala penat lelah 'berjaga' malam..sampai tak tidur pun ada..dah berbayar..hehe..

Tahniahlah kat kawan-kawan yang berjaya dapat good result..ini semua sebab usaha kita bersama..berkat doa kita,doa mak ayah kita..and doa pensyarah-pensyarah kita..alhamdulillah..kepada kawan-kawan yang tak berjaya..bukan tak berjayalah..kurang berjaya..korang jangan give up ok..teruskan usaha..apa yang korang alami,aku dah pun melaluinya...and perasaan down tahap gaban tu..memang lagi teruk dari gaban..menangis satu hari satu malam..sampaikan,result sem lepas...mak n ayah aku tak tahu langsung apa yang aku dapat..haha..(oppst...ini rahsia sebenarnye..beberapa org je yang tahu..)..bukan apa..tak sanggup nak bagitahu kegagalan anak diorang nih..nanti dengan mak ayah aku tu ikut jejak langkah aku..down!huhu..

pape pun..all the best kepada semua..segala apa yang kita buat ni..jangan sesekali lupakanNYA..sebab DIA adalah kunci kepada kejayaan  kita di dunia mahupun di akhirat nanti..bak kata mak ayah aku..and ustazah aku..salam semua...:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...