Saturday, December 4, 2010

~Cinta illahi~

Kutahu pasti
Cintamu dalam dan murni
Namun mengapa sulit untukku
Mendapatkan cinta darimu

Diriku ini
Terasa hampa dan sunyi
Tanpa belaian kasih sayang-Mu
Cintailah hamba-Mu ini
Ya Allah

Allah
Leraikanlah segala beban di dunia ini
Hanya padamu
Yang kuharap hanya cinta ikhlas-Mu
Merasuk ke dalam kalbu
Allah dengarkanlah hamba-Mu

Allah
Dengarkanlah
Bisikan suara hatiku
Hapuskan noda dan dosa di kalbu
Hanya padamu
Agar aku dapat menggapai cinta-Mu

Cintaku pada-Mu ya Allah
Ya Allah

Ku bersujud kepada-Mu
Mengharapkan cinta suci-Mu


p/s ; aku suka lagu nih...aku try cari untuk add kat playlist aku nih..tapi,tak berjaya dikesan..guna GPS pon still dpt dikesan jugak..hahaha..so,aku postkan lirik dia jer..if aku dpt lagu dia..sepantas kilat(silap2 lebih pntas dari kilat..haha..)aku add masuk kat playlist aku nih..huhu..nnti korang leh dgr jugak..hihi..actually,sbb dah x tau nk menaip ape..coz ari ni penat sgt..:-(

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...