Thursday, December 2, 2010

~Saje-saje jer...~

Assalamualaikum semua.....wah,dah bulan 12 kan?Sekejapnya masa berlalu..tup..tup..dah bulan 12..dan diam tak diam..dah lebih 3 minggu jugak aku menghabiskan masa kat rumah(bercuti semester)...huhu...walaupun baru 3 minggu...tapi,terasa macam dah 3 bulanlah pulak..haha..yelah,mana taknya..kalau dah sepanjang 3 minggu tu boleh dikira berapa kali aku keluar dari rumah..lepak-lepak..atau dengan erti kata lainnya berfoya2..hihi..rasanya,fikiran aku jadi lapang sikit masa journey to terengganu tu kot...itu pun sebab kakak aku konvo..kalau tidak,memang boleh buat rekod peribadi.. sebab sepanjang cuti,masa hanya dihabiskan kat rumah aje!haha..kalau adalah award yang macam nih..aku bolehlah kot jadik juara..and yang paling best..mungkin akan jadik juara tanpa bertanding..Erm...(sambil urut dagu..hehe..)

Ish..apalah yang aku dok mengarut nih..hehe..tak best langsung angan-angan tu...manalah ada orang yang habiskan cuti kat rumah je akan dapat award..tak masuk akal langsung..and lagi tak masuk akal kalau ada jugak orang yang dok wujudkan award yang macam tu..huhu..

Erm...actually..aku dah tak tau nak tulis apa nih...idea macam datang dan pergi jer nih...wait2..yang mana satu nih?Idea datang ke...idea pergi?huhu...ana fening..ana fening..ana feningla...hehehe...ok lar...sampai sini dulu kot....tunggu idea aku jatuh mencurah2 ke ladang gandum...hhihi...ok,salam semua...macam biasa...nak bagi kata2 hikmah sikit.."PENTINGKAN YANG PENTING KERANA YANG PENTING ITU LEBIH PENTING DARI YANG PENTING..."renung2kan..dan selamat beramal..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...