Tuesday, November 30, 2010

~Sunyinya malam nih...~

Sunyi selubungi malam..mengusik minda yang terlontar jauh..
masih hangat terasa tangan yang membelai..dn mengusik manja...
daku damba kasihmu biar jadi pedoman..
buat penyuluh jalanku gapai impian..

ceh wah!hehe...jiwanglah pulak.Erm..assalamualaikum semua...hehe...malam ni memang terasa sunyi sikit..Tak tahulah sebab apa..maybe sebab dah malam kot..confirmlah sunyi..betul tak?hehe...sebab tu jugaklah aku dok menyanyi riang tadi..sebab,dah dilanda kesunyian kan..so,sapa lagilah yang nak nyanyikan untuk aku..kalau bukan diri aku sendiri..kan..kan..kan?hihi..

Actually,aku still tak dapat nak melelapkan mata..so,sebab tulah aku ambik notebook free aku nih log in kat blog..then,macam biasa..menaip and membebel apa yang patut.Huhu..Kenapa tak post bab baru untuk manuskrip?Oh..ye tak ye kan..hehe..erm,,sebenarnya...dah lebih 10 bab aku dok postkan kat blog sekaangkang monyet aku nih..so,rasanya..cukup2lah dulu kot sampai situ..nanti kalau dah habis korang baca[kalau korang bacalah..aku continue post bab baru..huhu..]..so,buat masa ni..just itu jer yang dapat aku sajikan untuk korang...and harap-harap korang enjoy..oh,ye..story pasal manuskrip aku yang tak seberapa tu kan..aku dah dapat tajuk yang sesuai untuk manuskrip tu...tajuknya  ~PERMAISURI HATI~..
  
memang itu antara tajuk2 yang sentiasa berterbangan bebas di ruang angkasa kepala aku nih..dan alhamdulillah,lepas di tolak,tambah,darab n bahagi..aku rasa tajuk nih yang paling sesuai..so,that's the title for my manuscript....harapan aku,semoga manuskrip tu diterimalah untuk dipaparkan dalam satu laman web yg memberi peluang kepada mereka2 yg minat menulis untuk lampirkan karya masing2..so,aku harap..karya aku tu tersiarlah..hehe..amin..

erm...nak story apa lagi erk?Hah..sebelum aku terlupa...perasan tak cat 'teratak usang' aku nih dah berubah warnanye..?hehe..itu semua hasil kerja aku tu...dok godek sana..godek sini..last2 jadiklah warna tu..erm,,ok tak?macam tak sangat..tapi,for me..oklah tuh..compared ngn before...yang pink colour ala gurgirl tu..ish..kelakar pulak bila tengok..haha..so,baik aku tukar..aku pun sebenarnya tak pasti..kenapa aku gatal sangat gi guna cat yang terang2 gitu?haha..tak sesuai lar..erm..so,yang ni ok lar kot..ala2 brown..macam kulit aku yg suam2 brown nih jugak..wah..memang kena sangatlah tu..kih3...eh,dahlah..cukup2lah membebel...penat dah tangan ni menaip..kang hancur pulak keyboard notebook free aku nih kang..haha...salam semua..tambah ilmu,tambah amal..ok..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...