Thursday, November 25, 2010

~no idea~

salam semua....apa khabar jer kawan2ku kat luar tu?hehe..oppst!terkeluar pulak ayat syok sendiri aku nih?huhu..macamlah ramai sangat follower2 yang aku ada..haha..rasa macam kelakar pulak bila buat blog,tapi takder pembaca kan?huhu...kesiannya diriku ini..so,untuk mengatasi rasa 'terpinggir' dan 'dipinggirkan'..apalah salahnya kalau aku sendiri yang menulis..and aku sendiri yang membaca apa jer yang tertulis dekat blog usangku ini..hehe..barulah rasa 'dihargai' sikit..ya tak?haha...ok,berbalik kepada tajuk untuk entry kali nih..~NO IDEA~..erm,,memang tepatlah tajuk yang aku letak untuk entry terbaru ni..sebab aku memang tengah takde idea nak membebel apa..dahlah sendiri tulis,sendiri baca..so,kalau nak membebel and merapu banyak2 sangat pun..bukan ada faedahkan?Jadik,daripada aku memenatkan tangan menulis sesuatu yang mungkin akan berlarutan ke arah karutan2 yang melampau..[hehe..pelik semacam jer ayat nih..ish3..]..aku postkan lagi beberapa bab untuk ~MANUSKRIP AKU~[walaupun aku tahu,kemungkinan untuk tiada orang nak membaca tu agak tinggi..tapi,takper...selagi jiwe menulis aku nih masih tebal..so,aku teruskanlah angan2 mat jeninku di sini..hehe..].
   so,hopefully...adalah yang nak membaca..waima menjenguk pun dah memadai bagi aku..hehehehe..at least orang sedar jugak atas kewujudan blog usangku yang sekangkang kera nih..kih3...salam..adioz...:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...