Sunday, November 28, 2010

~hilangkan bosan~

salam semua.....hari ni hari yang agak bosan bagi aku..dahlah bosan..lepas tu diberi dugaan apabila ditimpa sakit perut yang melampau pulak tuh...ya allah..tersangatlah seksa rasanya..rasanya lebih 4 kali kot aku berulang alik ke tandas..huhu..erm,,mungkin balasan kat aku kot..sebab semalam mak aku yang kena..sampai demam2 jadiknya..aku cakap kat mak aku.."perut mak second hand tu..orang makan takde apa-apa pun.."hehe..sudahnya,hari ni..aku yang pagi2 lagi dah booking tandas!Itulah...what u give u will get back..so,inilah yang aku dapat..bak kata kawan aku..."Tuhan bayar tunai tau.."hehe..that's my mistake..i admit it...nasib baiklah ada pil ci kit taek aun balance bapak aku punya hari tuh..bolehlah tahan sikit..sikit jer lah..hihi..Ok,aku tak nak membebel panjang..aku just nak post lirik lagu ISTIMEWA dari kumpulan indigo n aje..best plak layan lagu nih..macam memberi inspirasi untuk menulis sambungan manuskrip aku jer..hehe...pape pun,layan ok lirik nih...sambil dengar kat playlist aku yang ada kat sebelah ni...bolehlah jugak nyanyi sekali dengan bantuan lirik yang aku sertakan..hehe..ceh wah!poyo sudah..ok,salam semua...:-)


Tiada puisi atau lagu


Tiada potret tiada ragu


Yang dapat ku ilham seindahmu


Nyata kau satu dalam berjuta


Wahai jelita kau istimewa


Walau ku kembara sedunia


Walau ketemu ramai wanita


Nyata kau tiada tandingannya


Seikhlas hati aku menyinta


Kau istimewa, teristimewa


Daku berikrar


Wahai maharaniku


Bina mahligai syahdu


Hanya engkau dan aku di situ


Tiada mimpi atau fantasi


Tiada rasa lebih berseri


Semekar murni hatimu sayang


Siang dan malam, aku terbayang


Kau istimewa, buat ku tenang


Daku berikrar


Wahai maharaniku


Bina mahligai syahdu


Hanya engkau dan aku di situ

Ingin ku bawa kau ke awana


Ingin memadu kasih asmara


Sepanjang hayatku curah cinta


Sebenar-benar ucapan kata


Kau istimewa oh! Percayalah


Ku perlu cinta dari wanitaku nan istimewa


Beriku cintamu nan istimewa





No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...