Wednesday, November 17, 2010

~celoteh time...~

assalamualaikum...salam aidiladha semua..tak terlambat lagikan rasanye nak wish?hehe..Aku nih mmg macam ni..selalu aje terlambat dlm segala hal..huhu..bangun tido lambat[oppst..kantoi plak..hehe]....tido pun lambat..eish,ape je..semuanye lambatlah..hehe..kali ni nak berceloteh sikit pasal..erm,aku pun tak tau pasal ape..so,just ikut je apa yang ada kat dalam kepala otak nih..huhu..macam biase,before that,nak sentuh sikit pasal ~MANUSKRIP AKU~....Kat  bawah nih ada beberapa lagi bab yang aku baru jer postkan..harap2 korang sudilah baca yer..and kalau dah baca tu..janganlah segan2 nak leave comment...coz i really need ur feedback..

    ok,enough bout it...sekarang nak sentuh pasal gajet ~HaLwa TeLinga~ yang aku letak kat blog aku nih...huhu..kalau korang perasan,kebanyakkan lagu yang ade dalam playlist aku tu..most of it lagu2 nasyidkan?hehe...actually,aku nih peminat setia lagu2 nasyid...so,thats whylah aku lebih suka memenuhkan playlist aku ngn lagu2 nasyid yg berbagai rentak dan irama..ceh wah!poyo pulak rasanyer...haha..erm,,tak kisahlah apa pun orang nak cakap...yang pastinya,aku minat lagu2 macam tu..everyone have their own favourite song kan?so,macam tu jugaklah aku....pelik??Yer..memang pelik bagi sesetengah orang..lagi2 yang sama umurnya dengan aku...tapi,bagi yang sama minatnya dengan aku..benda nih normal jerk...its better for us to layan lagu2 yang macam nih daripada dok layan lagu2 yang membingitkan telinga..dahlah bingitkan telinga..lepas tu macam tak sampai jer message yang najk disampaikan tu..so,memang wajarlah kalau aku lebih prefer dengar lagu2 nasyid yg messagenya memang komfem sampai daripada dengar lagu yang ntah ape2 tu..huhu..bukanlah nak kata hidup aku nih..hiburannya setakat fixed pada satu lagu jer..aku dengar gak lagu2 lain...especially yang jiwang2 karat..yang jiwang tapi tak berapa nak karat...yang dah memang berkarat..semuanyer aku dengar..but,macam yang aku mention tadi...kalau nasyid yang boleh menenangkan jiwa..apalah salahnya kalau kita dengar lagu2 yang macam nih...betul tak?hihi..walaupun kadang2 dikutuk..'dikeji'[saja je bagi gempak sikit bile tulis cam nih..haha..]..aku tak kisah..sebab,diorang tak faham..tapi,kalau diorang faham..maybe diorang tak kutuk2 n tak "keji2" diriku ini..hahaha..

     oklah..penat jugak nak berceloteh nih...so,daripada aku mengarut ke arah yang mengarut..baik aku stop here...later2 i'll continue..hehe..salam..adioz...see u around...:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...