Saturday, February 19, 2011

~tukar lagi!!!hhehe...~

salam everyone!hehe..

saya tak nak tulis panjang2...sebab lagi panjang saya tulis,lagi lama saya kena mengadap laptop nih..lepas tu,keje2 yang ade pun bertangguh..tak siap2..huhu..

so,saya just nak bagitau je la yang sekali lagi saya tukar cat baru and design baru untuk 'teratak' saya nih..hehe..amacam ok tak?Tak kisah la...ok ke tak..yang pastinye...cat baru n design baru nih lagi best...hehe..

ok la...selamat berhujung minggu..kejap lagi dah nak balik hostel...hai,bermula la minggu yang mencabar emosi saya..huhu..

ok,salam semua...

saya ada satu mutiara kata yang nak dikongsi...

"Orang sibuk sebenarnya tidak cekap, orang yang cekap tidak sibuk"

hehehe..tetiba teringat kat seseorang nih..mesti dia bengang kan kalau dengar ayat nih..hahaha...;-P

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...