Tuesday, February 22, 2011

~busy~

salam semua...:-)

ok....entry kali nih pun saya rasa,macam tak sempat je nak membebel panjang...sebab,banyak lagi keje yang belum disiapkan...sekarang nih pun tengah dok godek2 keje tuh...dah la hari selasa memang jadual tersangat la pack..sampaikan saya terlupa nak gtau kawan saya  balik yang saya tertido masa tengah dok mesej dengan die...bila dia anta mesej balik dgn kata2 mcam nih..baru saya teringat..

"weh..nak tido x bagitau!ish3..."hahaha..saya lupa kot..al maklumla..busy utk hari selasa je..hehe...

besok dah hari presentation untuk project website saya tuh...actually,ni bukan la project yang saya sendiri buat...project berkumpulan sebenarnye...kalau suruh saya sendiri yang buat...alamat,memang hancur la website tuh saya kejekan..hahaha...

so,sebelum saya sambung buat slide show untuk presentation besok tuh..saya nak amik kesempatan "mencuri tulang2" yang ada dgn update blog saya nih...huhu..

dah lama rasanye saya tak buat slide show..so,saya agak blur sikit..sampai geng saya kata macam nih...
"ei..ko pegi minum air ko.."

maksud geng saya tu...dia suruh saya gi buat air nescafe kegemaran saya tuh...sebab die tau..kalau saya kene berjaga malam...and sampai ke awal pagi..memang air tu je yang saya minum berpaket2..huhu...semalam memang penat la...kena mengadap laptop utk satu tempoh yang agak lama..buat saya jadik pening2 langau sekejap...last2,dah tak tahan sangat...saya ckp mcm nih..

"geng,sambung besok leh tak?penat ar.."huhuhu..

geng saya jawab..."aku baru nak ckp tadi.."

hahaha..sesungguhnye..saya dengan geng saya tu..sama2 bengong dah time tuh...hahaha..

ok lah...nak sambung slide show yg tergendala tu...pastu nak siap2 gi kelas QMT...hehe..salam semua..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...