Friday, February 11, 2011

~saya buat perangai...~

salam semua...

dah lama tak update blog...hehe..rindu pulak nak 'membebel'..hehe..

minggu nih saya start ada kelas hari jumaat..ish2,tak bestnye hidup bila hari jumaat pun ada kelas...instead of before...kelas dari hari isnin sampai khamis je...huhu...dah nasib badan..nak buat macam mana..kena la terima..even dalam terpaksa..hahaha...

erm..disebabkan tu jugak la..saya 'tuang' kelas hari ni..hehe...kelas QMT..alah,subject  yang ade relationship dgn mathematic tu..huhuhu....

bila saya cakap yang saya malas nak gi kelas tu...geng saya terus2 cakap macam ni..
"Perh..gile ar..geng,ko jangan buat perangai geng..nanti tertinggal la..."

hehe...saya buat muke tak berdosa je bila dia cakap gitu...sorry geng...bila aku dah nekad to do that thing..cakap la ape pun..kemungkinan akan dituruti tu..memang sangat la rendah..huhu...

Teruk kan saya nih?hehe...memang teruk!!Saya pun tak tahu la kenapa...yang saya tau,saya memang tak suka subject yang ada kena mengena ngan mathematic nih...alergik tau tak!Eish...lagi2 bila kena blaja dalam kelompok mereka2 yang memang hebat tahap leh jadik profesor kat dlm kelas tuh..ish,memang saya surrender la...

kalau nak suruh saya belajar math or ape2 subject yang ade kena mengena ngn math tu...mcm QMT contohnye....saya kena blaja dalam situasi di mana,manusia yg boleh wujud di situ adalah antara saya and lecturer jer....lebih dari tu..memang saya akan kehilangan fokus yang berlipat2 kali ganda la gamaknyer...hahaha...amboi,demand mengalahkan pandai bebeno je saya nih kan?hehe...erm..itu la saya..kalau nak tau...pelik yang susah nak diikut!huhu..

tapi,saya rasa bersalah jugak sebab tak gi kelas tadi...mesti lecturer saya dah cop siap2..AIN SABRINA...student paling WANTED..sebab asyik skip kelas jer..hahaha...

harap2 tak la kot..takut woo...hehe...

Erm..minggu depan dah start Test...haiya..pening la kepale....mesti tak cukup masa nak study kan?dah la hari yang sama jugak,ada dua test menanti...erm..memang dah nasib saya agknye..tapi,takpe..malaysia boleh!So,Ain Sabrina pun kena boleh jugak ma...boleh hentam!hahaha...oppst,jangan tiru tau..ini kes tak cukup masa nak study...tapi,kalau cukup masa,insyaallah..akan ku berjuang habis-habisan...ceh wah!haha..

sebenarnya,saya tengah rasa bersalah sangat nih..saya tak tau kenapa..'hajat' di hati just nak give him a lesson je..tapi,tup2..tetiba rasa guilty pulak...dah 3 hari saya just ignore je bila En.A call...instead of nak bagi dia 'pengajaran'..tukar jadik rasa bersalah sangat..that's why saya tak berani nak angkat call dia...takut dia tanya kenapa saya buat macam tu...huhuhu..

Aiseh,,itu la..bertindak mengikut hati..memang macam ni lah jadiknye...tapi,takpe...tetiba rasa cam nak biar je En.A terus tertanya2 kenapa saya buat macam tu..sebab dia dah 'sombong' dengan saya selama 8 hari..so,now..its my turn pulak nak buat2 'sombong' dengan dia..hehe..is it fair???Mesti la...kalau ikut rasionalnya..memang tak la...tapi,kalau ikut piil saya yang sengal2 badak air nih...fair kot..huhu..

saya tau dia banyak keje...tapi,entah la...mungkin saya masih tak boleh nak memahami dia...

eh2..tapi kan..saya ingat lagi..dia pernah cakap something kat saya...kata2 tu seolah2 saya ignore die la..so,sekarang nih saya nak kemuka kan satu soalan..siapa yang ignore siapa sekarang nih???erm....tak payah jawab..sebab yang kena jawab nye..En.A tu..so,korng just baca je..ok??haha..

pape pun,kepada En.A...saya mintak maaf sangat2..saya tau..saya nih tak matured lagi..muka je serius...tapi,perangai..hampeh!kalah bebudak..hahaha..sorry yer En.A...:-)sekarang ni bagi la saya cukup kan dulu tempoh 8 hari tu...lepas tu,kalau en.A call..insyaallah saya akan angkat..hehe..itu pun kalau En.A tak give up la...

kalau la geng saya tau apa yang saya buat nih..mesti dia membebel kan?hehe...lalala...selamat malam semua....:-)

2 comments:

  1. haah la sgt kan...mcm mana lah aq tak bising mbebel...pe yg aq ckp kn masin...mmg betul la tekaan aq....aq de lagu u ko....

    kalau cinta jgn kacau...
    kalau ssayang xperlu mara...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. haha...sedap sgt la lagu ko tuh..
    huhu...

    ReplyDelete

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...