Friday, February 11, 2011

~takde seni langsung!huhu...~

salam everyone...:-)

saya baru lepas godek2 'teratak' saya nih...kasi tukar sikit 'cat' dia..haha..
erm,,bagi orang yang memang takde seni langsung macam saya nih..kira ok la kot design baru nih..
tapi,klau orang yang ada seni tengok..mesti saya kena...kena gelak!hahaha..

ye,sesungguhnya...insan yang bernama AIN SABRINA ni memang tak de seni dalam bab hias menghias nih..hoho..jadik,jangan la suruh saya buat keje2 yang macam nih..kalau tak nak rumah anda jadi lebih teruk dari yang dah sedia ada..haha..

saya tukar,sebab..geng saya kata,design yang terdahulu tu...macam masuk blog orang korporat..erm,,ye jugak kan..saya pun terasa cam tu gak...haha..so,this is the result...cubaan meng'kreatifkan' diri yang sememangnya tak kreatif nih..huhu..

saya survey2 kat website templates 4 blogger semalam,so..ini la warnanye yang best jugak la saya rase...nak letak warne pink..memang tak arr...kalau saye letak..komfem geng saya gelakkan..saya kan 'brutal'..haha...so,bile saya buat sesuatu yang di luar tahap 'brutal' saye..memang takkan selamat dari digelakkan!huhu..lagi pun,saya memang suke warna hijau..selain warne coklat la..hehe..

pape pun,selamat berhujung minggu...korang tengah buat apa?saya tengah buat assgnment QMT..erm,,macam biasa..blurr all the time!hahaha..

salam semua...:-)
oh,ye..saya tak reti senyum..tapi,saya tau gelak je...macam ni..hahahahaha...

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...