Friday, February 25, 2011

~Nak tau tak??~

salam everyone..
NAK TAU TAK?
Saya dah ada kat rumah dah time nih...huhu..walaupun agak lewat daripada biasa...sebab petang baru saya sampai rumah..itu tetap tak menjadi masalah..janji saya dah sampai rumah..hehe..

NAK TAU TAK?
erm..kepala saya pening la...tak tau kenapa..since petang tadi lagi..masa jawab test lagi sebenarnya saya rasa tak selesa....rasa sakit sangat kepala nih...sampaikan tak cukup masa la nak buat soalan tadi..last sekali,saya tinggalkan aje soalan theory..erm,,habislah...kenalah saya menjawab gamaknya dengan lecturer saya tuh..dia dah lah memang pantang kalau kitorang sumer dok tinggalkan soklan2 theory...huhu...hai..masak2..memang masak la saya nanti..hihi..

NAK TAU TAK??
...saya nak citer pasal,muzik instrumental yang korang dok dengar nih..best kan?hehe..bagi saya lah...saya tak tau pulak bagi korang camne..tapi,bagi saya..lagu nih best...ini instrumental untuk lagu permaisuri hati...saya saja je letak..(lepas terjumpa masa tengah dok godek2 you tube ari tuh..huhu)..so that,kalau ada yang terbaca novel permaisuri hati..leh la layang sekali dengan lagu nih...

NAK TAU TAK??
sebab lagu ni jugak la..saya dapat idea nak letak tajuk manuskrip saya nih..lepas dengar banyak kali...baru saya perasan..yang tajuk permaisuri hati tu memang sesuai...so,bila nak sambung menulis je..saya mesti teringatkan lagu nih...sangat sedap didengar..and lirik pun sangat2 menyentuh hati..tak caye?
meh sini..saya postkan lirik dia...korang baca and hayatilah betul2 lirik lagu nih..ok..

NAK TAU TAK??
Saya rase cam nak muntah hijau dah nih...kepala pening gile kot dok tengok laptop nih lelame..mungkin sebab nih kot kepala saya sakit and mata saya jadik kabur dah..adakah  simptom2 penambahan power specticle saya nih sedang berlaku??oh..tidak!!!!huhu..

let's check this out..
Di antara kekasih pilihan di hati
Punyai budi penghias diri
Wajahnya lembut biasan pekerti yang tinggi
Indahnya perhiasan duniawi

Di antara diriku jua dirimu
Hanya mengharap cinta yang satu
Ku binakan mahligai impian mu
Oh sayang ikhlaskanlah hati mu

Malumu bernilai
Katamu berhikmah
Hatimu tulus suci dan murni
Hanya diri yang halal
Engkau serahkan segala
Untuk mencari redha Ilahi

Benarlah! cinta buta melalaikan
Tanpa memikirkan batas syariatnya
Semuanya itu hanya ujian di dunia
Ia adalah mahar untuk kita ke syurga

Kau permaisuri di hatiku
Di dunia ini kau penghibur
Menjunjung kasih amanah Ilahi
Ku cuba akan terus menyayangi
Terima kasih ucapan ku beri
Kau hadiahkan ku cahaya hati
Ku pimpin tanganmu oh kasih
Meniti hari

Semoga kita dapat bersama
Sampai kepadanya
Di syurga sana

Tuhan kekalkanlah
Permaisuri hatiku
Untuk menemani
Dalam menggapai cintamu

layannnnnnnnnnnnnnnnnn......................peace no war..assalamualaikum..;-)

P/S :Hujan kot..macam mana la maher zain nak buat konsert nih..?huhu..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...