Friday, February 18, 2011

~erm..kenapakah?~

salam semua...:-)

dah lama tak post 'berita' dalam blog saya nih...so,malam ni..saya rasa cam nak meluahkan sesuatu sikit la..sebelum tu,saya nak say thankz to Penulisan2u coz sudi siarkan karya saya yang tak seberapa tu....actually,itu  karya pertama saya yang saya assume 'menjadi' la...sebelum nih,asyik separuh jalan je...lepas tu,benti..haha..tapi,alhamdulillah la...at least bila saya tengok total the reader...saya leh la nak tarik nafas lega...ada jugak orang nak baca karya saya tu..hehe...thankz to all yang sudi bace...:-)

saya tak bagitau sesape pun saya hantar karya kat penulisan2u..sebab saya malu..hehe..even my geng pun tak tau...takpe la...biar diorang tak tau...lagi senang 'keje' saya...hihi...sapa la saya ni yang nak menguar2kan karya yang tak seberapa tu..kalau nak compared dengan penulis2 berbakat yang dah lebih dulu makan garam dari saya dalam bidang yang satu nih...hehe..(ceh wah,buat2 humble la pulak..kih3..)

hari ni saya takde kelas...nak tau tak...berita itu tersangat la membuatkan hidup saya bahagia..(beberape jam je la..)..lepas tu dapat mesej dari geng,pukul 4.30 ade kelas LAW...hehe...sangat kelakar..sebab,masa tu saya dah ade kat rumah kot..hehe...so,sorry sangat2 kat lecturer saya tu coz tak dapat nak attend kelas...:-)

erm..berbalik pada tujuan asalnya saya post "berita" ni...tadi saya jumpa Pakcik..a.k.a En.A@Si Dia...hehe..ish..macam tak nak je citer pasal nih..dah cukup la tadi saya buat '"perangai gedik santai saya"...

so,tak yah sambung la..saya nak luahkan perasaan je...
huhuhu..

saya rasa macam saya ni belum cukup matang dalam 'persahabatan' yang macam nih...maksud saya persahabatan antara lelaki dan perempuan la..saya tak tahu la kenapa...dari dulu,sampai sekarang....saya still tercari2..kenapa saya tak macam orang lain...?

orang lain tu boleh je mengaku perasaan kat orang yang dia sayang...tapi,saya?Erm..jauh bara api dari ikan...sangat la susah..kalau saya cakap pun...kalau orang tu x pengsan..mungkin akan tanya saya soalan ketidakpercayaan diorang tu kat saya..

contohnye..macam ni..:

"Ape awak cakap tadi??Wah...terasa nak pengsan la...cakap lagi sekali..hehe..."

"ish...kalau nak pengsan..pengsan aje la..tak payah rasa2..."
haha..itu jawapan satandard saya...kire cam jawapan paling kejam la..huhu..

erm..apa saya merepek ni erk?Ok2...macam ni..saya sebenarnya macam ragu2 lagi la...ala..macam mane nak taip nih...tetiba kekeringan idea pulak rasenye...saya tak boleh berfikir dengan baiknye...so,saya mintak diri dulu la...sat gi..kalau disambung,takut jadik lain pulak...so,sampai sini jelah..

salam semua...:-)





No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...