Monday, February 14, 2011

~salam maulidur rasul..~

salam maulidur rasul semua...

jom selawat  banyak2 utk junjungan nabi kita Rasulallah S.A.W...

erm,,saya tak tau nak tulis ape...cuma nak ucap selamat menyambut maulidur rasul..semoga kite sume dapat keberkatan di hari yg baik nih..insyaallah,amin...

hari ni saya tidur awal sikit...lepas maghrib terus je landing..hehe..kenapa?saya pun tak tau..maybe sebab saya teremosi sikit hari nih..tak pasal2 touching...hehe..lepas tu,dah ok dah...sebab dah dapat tido..hehe..

saya kalau ade problem..saya tak suke citer ngan orang..saya suke pendam je..then,kalau x tahan..saya nangis kejap..pastu,saya tido...bangun nanti,saya dah leh gelak ar cam biase..hehe..best tak cara nih..ade problem je,,tido..settle masalah...huhu..korng cuba ar...
 setiap orng ada masalah...bezanye berat dengan tak berat je masalah tuh..

bila ada masalah kan,saya mesti teringat kat mak ayah saya..sebab,diorang je yang leh tau sama ada saya ade masalah or tak..diorang je yang memang akan amik tau..walaupun diorang tak tanye saya apa masalah saye tuh...terasa disayangi sangat..erm..sayang mak ngan ayah!:-)

lagi sekali,salam maulidur rasul..ade sesape gi sambut valentines day ke?kalau ade...lepas ni jangan la buat gitu lagi yerk...sesungguhnye menyambut valentines day itu bukan la cara and budaya kite..lagi2 untk orang islam macam kite nih..:-)

peace no war..assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...