Saturday, October 2, 2010

salam....

dimulakan dengan bismillah..disudahi dengan alhamdulillah..eh,jap2...alhamdulillah sepatutnyer kejap lgi lar kan?sebab belum habis lagi menulis nih..hehe..hmm..lama jugak tak menulis erk?biasalah..bila malas dah datang..memang takkan rajinnye diriku ini..haha..
  since berapa hari nak raya aku last menulis..sampai dah nak habis raya..hmm...memang lama sangat tuh..hii..mesti ada yang rndu nak baca coretan aku yang kadang mengarut dan merepek ni kan?huhu..eh..ada ker yang rindu?aduss..dah datang dah perasan aku nih..hahaha..macam lah ada yang na membaca..kalau ada pun..aku sorang jer lar yang baca..dah kata blog aku..coretan hidup aku..so,kalau bukan aku..sapa lagi makhluk ciptaan allah yang nak membacanyer..betul tak?hehe..
   Ok lar..since raya pun dah nak habis..dah nak habis..belum habis lagi kan?hehe..nak wish lar selamat hari raya kat semua kawan2 yang aku kenal..and yang selalu dok rajin2kan diri survey blog aku nih..maaf zahir batin..citer pasal raya..penat juagk dok gi makan free kat umah orang..yelah..musim orang wat ruah terbuka kot raya2 macam nih..so,aku pun tak ketinggalan lar nak buat rumah terbuka cam diorang tu..bukanlah rumah tebuka sebenarnyer..its more to jamuan makan2...yelah...dah nak habis raya dah...takder sorang pon member2 yang sudi datang beraya kat rumah aku..isk3..sedihlah..macam tak sudi nak datang jerk..yelah...sapalah yg sudi nak datang ke 'pondok' burukku ini..uhuk3..hehe..takdelah...gurau jerk...saje nak touching2...
   lately nih memang agak busy..sebab,tak smpai beberapa bulan jer lagi nak final exam...ya allah..perasaan takut tu memang lebih ar untuk semester kali nih..sebab...erm..tak yah lah bagitau sebabnyer..sapa2 yang bergelar student..taulah kenapa dan apa sebabnyer bila final dah semakin dekat..huhu...yang pasti..aku kena make sure semester nih kena bnyak improvement..especially dari segi pointer...hmm..mudah2an allah permudahkan segala urusan..amin..
   actually..macam2 benda sedang berlegar2 kat fikiran aku nih..yang paling teruk sekali..lately,aku selalu rasa sedih...aku selalu rasa nak balik rumah..kadang2 tu rasa macam tak nak balik hostel..nak duduk jer kat rumah..depan kawan2 aku belagak tenang..belagak macam takder apa2..tapi hakikatnyer..aku selalu sedih..mungkin sebab seseorang jugak kot..entahlah..tak tau nak explain..rasa macam tak layak jerk untuk disayangi..sebab tu sekarang ni selalu rasa nak dekat ngn family...bcoz,aku tau..kalau takde orang sayang aku pun..at least,aku ada mak ayah yang sentiasa sayang aku..and adik beradik yang sentiasa buat aku gelak..ya allah..kenapa aku jadi macam ni ya allah..adakah sebab salah aku sendiri?takpelah..kalau ini yang kau tuliskan untuk aku..aku redho..andai tiada cinta insani...cukuplah sekadar cinta-MU untuk penyuluh hidupku..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...