Thursday, October 28, 2010

Final...Final..Final...

Salam semua...wah..agak lama tak menjenguk dan bertandang ke teratak usangku yang sekangkang kera nih..ish,terasa rindu pulak..hehe..terlanjur dah duduk tercongok membazirkan masa yang ada..[sepatutnye waktu ni waktu untuk study..tapi curi tulang kejap,,hehe]...aku nak membebel lar sikit pasal final exam yang dah pun bermula since 25 october 2010 ari tu..huhu..hah,ambik...complete dengan tahun sekali aku bagi..hahaha..
ok..back to the subject...final..apa yang aku boleh katakan,final exam kali nih memang agak merisaukan aku..sebab aku kena berjuang habisan2 untuk lulus salah satu subject yang aku ambik...sebabnye,aku dah repeat paper yang satu ni for three times..so,i think this is not a time for me play around..tak boleh lagi take things easy...tak boleh nak berlagak tenang like before..aku kena study betul2 to make sure that aku boleh habiskan diploma aku on time..insyaallah,amin...kawan2 semua doakan aku yer...i need your doa...ok,enough...kata nak membebel sikit jer kan..so,i should stop here i think....erm,aku postkan beberapa buah klip video nasyid which is my favourite..so,korang sume tengoklah yer...hehe..gud luck for those yg sedang menghadapi peperiksaan akhir tu...and wish me luck too..salam..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...