Sunday, October 31, 2010

mengarut...merapu...merepek..meraban..and semua yang seangkatan dengannyerrrr...

Assalamualaikum....hai semua..how's your day?Erm..hopefully ok and baik-baik jer..hehe..erm,tengok tak tajuk yang aku tulis kat atas tu?Kelakarkan?huhu..aku yang tulis pun tak faham..apa yang dimaksudkan dengan " mengarut..merapu..merepek..meraban..and semua yang seangkatan dengannyerrr" nih..and apa motifnya aku menulis semua perkataan-perkataan yang sama maknanyer bagi aku ni...haha.. mungkin sebab otak dah jadi agak "biol-logi"..so,itu yang tulis benda-benda yang mengarut lagi tak difahami jerk maksudnya..haha..
actually..aku baru jer habis 'berperang' memerah otak study untuk subject kritikal aku[yang aku story dalam entry before this..]..baru pusingan pertama nih...after this,masuk pusingan kedua pulak...[kalau aku rajin nak meneruskan perjuangan n peperangan ni lah..hehe..]...sakitnya tangan menekan-nekan 'keypad' kalkulator still terasa sengalnya...terasa macam nak menggunakan alat mengira yang lain jer..sebab kesian dengan kalkulator aku tu...sampai dah nak naik rosak dah benda alah tu aku kerjakan..hahaha...hajat dihati nak jugak cuba nasib guna alat mengira antik adik aku..sempoa.[."betul ke ejaannya erk?tak pastilah..hehe.."]..tapi,bila difikir-fikirkan balik..oh..tak perlu kot rasanye...silap2,dengan benda alah tu sekali jahanam..haha..dah lah barang antik kesayangan adik aku...buatnyer rosak..tak ke naya?hoho..
sebenarnya..perasaan takut lebih menguasai aku saat-saat genting macam nih..walaupun papernya bukan besok..tapi,terasa macam nak menjawabnyer besok jer..takutnya..nauzubillah..mungkin sebab ni kali ketiga aku ambik this paper..perasaan takut tu lebih sikitlah kot..hihi..so,untuk meredakan ketakutan,aku terpaksalah berkunjung ke blog usang aku yang sekangkang kera nih untuk berkongsi rasa...[mengarut..merapu..merepek..meraban...]..by doing this,aku bolehlah berlagak tenang sekejap..walaupun tak tenang mana..haha..so,ok lah tu...at least,feeling good lah jugak..hehe..anyway,aku nak mintak tolong korang nih...tolong doakan aku ok..make doa' for me..mudah-mudahan aku dapat jawab exam dgn tenang and baiknya..wish me luck ok!thankz...see you again in the next post...salam...hehe..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...