Saturday, October 2, 2010

Don't be sad...

Salam...apa yang korang akan buat bila korang sedang bersedih?Baca buku DON'T BE SAD ker?Hmm..mungkin jugak menangis sorng2 kat dalam bilik ke..tak pun cari seseorng untuk luahkan kesedihan..bnyk cara nak hilangkan kesedihan kan?tapi,kenapa aku still rasa sedih ye?aku pun tak tau kenapa?lately,sejak dua menjak nie..aku selalu rasa sedih..kadang2,waktu solat pun..aku boleh menangis...nak meluahkan perasaan kat kawan2..itu bukan aku..biarlah diorang tak tau..daripada diorang tau...tak nak susahkan diorang..aku sendiri pelik..kenapa dengan aku ni?Ya allah..bagilah petunjuk kepada hambaMU ini...sekiranya hambaMU ini ada berbuat salah..kau ampunkanlah dosa-dosaku ya allah..amin..

p/s : mungkin aku perlu baca buku DON'T BE SAD...

''kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari..DIA datangkan petir dan kilat..kita tertanya-tanya ke mana hilangnye matahari..rupa2nya DIA nak beri kita pelangi yang indah..'

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...