Friday, October 7, 2011

~si kedekut cinta~

salam semua...since tengah dok tunggu idea nak sambung citer pemaisuri hati saye tuh... so, saya tetibe dapat plak idea nak mengarang satu cerita ni.. kira another story la... huhu.. actually, rasa cam kelakar plak.. idea untk citer yang tak habis lagi ni.. takde plak.. tetibe boleh datang idea untuk create satu citer lain.. hahaha... ini kelakar! huhu..

saya dah ada tajuknye... tajuk tak la best and gempak mana pun.. tapi, ok la for me yang tak berapa nak femes nih.. haha..

saya state kan sikit gazet nye kat bawah ni.. ececeh...haha..

 check it out plz...:-)

***********************************
~si kedekut cinta~

Ammar Haqim : "Nak kahwin dengan saya tak?" Ammar Haqim menyoal sambil tersengih-sengih...

Alya Irdina      : " Ei, pakcik! Tak faham bahasa ke? Saya kata, tak nak.. tak nak lah! Sekeh laju-laju kang!" 
                         Balasku garang. geram pulak hatiku melihat muka kerang basinya itu.


 Ammar Haqim : "Lya.. kalau nak temberang pun.. guna la cara orang cerdik sikit. ada ke bagi statement tiga
                          suku macam tu. Awak buat saya rasa macam nak gelak golek-golek la." Ammar Haqim 
                          ketawa sambil menekan-nekan perut.

Alya irdina       :  "Mamat senget tu? Oh..please! daripada kahwin dengan dia.. baik aku kahwin dengan 
                          pak mat jual tempe belakang rumah mak aku kat kampung tu!"

yang sorang ke laut.. yang sorang ke darat... yang sorang garang tak bertempat.. yang sorang cool tak ingat...

setakat ni.. ini je yang dapat saya summary kan... baru je dpat idea ni.. so, wait n see je la ape jadik kat watak2 ni yer.. hehehe..

adioz!;-)



No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...