Thursday, March 31, 2011

~tiba-tiba...~

assalamualaikum...

hari ni kelas berjalan macam biase..and macam selalu jugak..saya gi kelas macam biase..huhu..
Alhamdulillah..walaupun semalaman tak tido..sebab busy dok siapkan assignment yang mana memang dah lama giler lecturer saya 'tapau'kan..sampai dah naik bersawang dah..saya dok tangguh2 nak buat..last2,bile lecturer saya dah macam alar2 nak jadik hulk..baru la terhegeh2 saya nak siapkan sume tuh..bayangkan kena siapkan 8 past year dalam masa satu malam..peh!itu memang keje gile ar..bagi saya..mungkin bagi orang lain..keje tu..keje yang tersangat la bagero!haha..nak tau kenape?sebabnya,takde pasal..cari pasal..3 bulan dah lecturer bagi assignment tuh.....baru nak buat?Erm..memang saje ar..huhu..

tapi,takde la 8 pst year tuh..semuanya saya baru buat malam tadi..ada yang saya dah buat..just tambah sikit2 je..and isi segala jawapan2 yang xde..huhu..agak banyak la..tapi,yang lawaknye..saya sempat teman kawan serumah saya yang demam sampai menggigil2 bagai tu..gi hospital..huhu..dengan assignment yg melambak tak siap...sempat jugak bermurah hati nak menemankan kawan..memang tak tido la lepas balik dari hospital pukul 4 pagi tuh..huhu..

oh,ye...hari nih tetiba saya rasa shahdu sangat..mungkin sebab saya serius memikirkan yang kalau2 selama saya hidup nih..saya ada ke tak buat salah dengan orang...saya ada ke tak menyakitkan ati orang..ya allah..perasaan nih bukan main2..and mungkin betul la kata orang,kalau kita mengingati kesalahan2 kita terhadap orang sehingga kita menitiskan air mata..itu tandanya kita betul2 menyesal dan insaf dengan apa yang pernah kita buat..

yup betul...itu la yang saya rasa...rasa sayu sangat hati ni..sebagai manusia,,saya mengaku..kadang2 saya mungkin ada buat silap sama ada secara sedar atau pun tak..yang paling saya risau,salah saya kat mak ayah saya..itu yang buat saya rasa...ya allah,banyak nye kesalahan saya..dan kalau betul la..saya nak mintak maaf kat mak ayah saya..and kat kawan2 jugak..kalau selama nih saya ada buat silap..and kalau terkasar bahasa..saya mintak maaf sangat2...

entry kali nih saya rasa macam ala2 touching sikit kot..huhu..bukan apa..juz nak muhasabah diri je..kita kena sedar...dalam dunia nih..tak semua bnda yang kita buat tuh..betul selalu..and bukan manusia la kalau semua yang kita buat tu perfect..sebab manusia itu sememangnya tidak sempurna melainkan ALLAH swt..

peringatan untuk diri saya sendiri...:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...