Monday, March 21, 2011

~hari ni..~

salam everyone...
hari ni saya boleh bangun lambat..huhu..sebabnya,lecturer2 semua dah bersepakat bahawasanya,minggu ni adalah minggu test..so,semua kelas dibatalkan..(except kelas LAW!)
huhu...

tapi..tak pe..tak kesah pun..janji takde kelas..and saya pun leh relax2kan minda..hehe..erm,bila takde kelas nih..terasa cepat je masa berlalu kan...tup2..dah nak hari rabu..pastu,khamis..and then,jumaat..wow!sangat sekejap..tapi,bila time ada kelas..erm..sangat lama rasanya nak sampai ke hari jumaat..jangan kata hari jumaat,nak tunggu hari rabu pun terasa cam jauh sangat je...hahaha..
pelik kan?huhu..itu la hakikatnya....

oh,ye..citer pasal test..saya baru perasan semalam,yang saya ada 2 test dalam hari yang sama..satu pagi,and satu lagi..petang!wah2...ini memang sangat mencabar kewibawaan and kewanitaan saya nih..sebab perlu menggunakan kedua2 belah otak saya..kiri dan kanan..membaca dan mengira..adeh...boleh pengsan kot kalau macam nih..dah la tak boleh nak buat retest..erm..kena la saya buat muka setengah sen saya kat depan lecturer nanti..mana la tau..kot2 pensyarah2 saya baik hati..bagi saya postpone test satu lagi tuh..hehe..

erm..that's all for today...got to go..need to do something...semoga dipermudahkan segala urusan.amin..:-)

kepada kawan2 semua..gud luck for the test!


P/S : erm...en.A marah kat saya kot..sebab saya tak mo cite kat dia masalah saya..hahaha....masalah saya,let me settle it on my own..En.A pun..macam tak faham2 lagi piil saya yang satu nih...huhu..anyway,,sorry..:-p

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...