Wednesday, March 9, 2011

~...kisah hari ni...~

Salam everyone!hehe...

erm..hari ni,saya bangun pukul 6.30...hampir 6.40 jugak la baru saya turun dari katil gi bilik air..huhu..sebabnya,pertama..saya malas..walaupun alarm jam dari handphone klasik saya tu dah berpuluh2 kali menjerit 'suruh' saya bangun..tapi,saya tetap dengan dengan bantal peluk sponge bob saya tu....sambung bermimpi..haha...last2,tersedar jugak bila handphone klasik saya berbunyi...(En.A call..kih3..)..

kalau tak,saya tak bangun jugak kot..tapi,sebab pensil box saya terjatuh..itu yg terus2 terbangun..ingatkan ape yang jatuh..rupanya benda alah tu..haha..kelam kabut bangun..sempat lagi dok terbongkok2 bawah katil dok cari 'harta2 karun' yang dah terkeluar dari tempat asalnye tu..huhu..

hari ni pulak..only one class je...so,saya tak rase stress sangatla..walaupun nak kena hadap quiz QMT...subject yang saya tak berapa nak minat tu..hehe..hah!citer pasal QMT..rase cam nak gelak golek2 je..mana taknye..saya punya la study bagai nak rak malam tadi...(ceh2..konon2 la nih..huhu..)daripada dok atas katil..sampai dok kat bawah katil...buat benda alah tu...dari mengira..sampai just dok selak2 je buku QMT tu..sampaikan geng saya terpaksa jadik cikgu tak bertauliah untuk saya...last2 datang kelas,masuk2 je...(walaupun lambat macam biase..haha..)..ingatkan betul2 la ada quiznye..siap dah tulis nama and nombor kad matrik lagi...rupanya takde..bak kata member saya..

"miss tak jadik buat quiz hari nih..."
"yeke?abes soalan yang kat depan tu..buat apa?"
"oh..tu soalan untuk chpter baru yg miss nk ajar jap lagi.."

hahaha...sangat lawak..saya punyala confident tulis nama...salin soalan..rupanye,soalan tu soalan untuk chapter baru..hahaha..ish..memang rasa nak gelak kuat2 je..gelakkan diri sendiri ar..sebab excited bagai..huhu...patut la saya tengok kawan saya tu relax je..tak buat ape2..rupanya just salin soalan je dulu..hadoi ai..lawak2..huh!buat penat je study bagai2 malam tadi..

tapi,takpe...at least kalau study awal2...takde la memory saya lost time nak jawab quiz hari jumaat nanti..huhuhu...(ceh wah..budget je..haha..)
sebelum gi kelas tadi..masa tengah dok selak2 buku QMT..saya sempat la borak2 ngan kawan fb saya nih..haha..pening agaknya kakak tu melayan piil saya nih..ade je idea nak merapu..huhu..sorry la kat kakak tu..:-)

erm..semalam ayah saya call...erm,dia suruh saya buat solat hajat..sebab??erm,,sorry..tak dapat nak dinyatakan kat sini...pape pun,saya harap...benda tu tak berlaku la...itu je yang kami ada..amin..

dah bape hari saya tak dapat nak jenguk laman penulisan2u..kenapa ye?Laman tu tengah dalam proses penyelenggaraan ke?mungkin jugak la...tak sabar pulak nak tengok jumlah pembaca untuk citer saya tu...ada peningkatan ke tak..harap2 ada la..and harap2 ada jugak yang sudi komen..hehe..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...