Saturday, March 5, 2011

~merapu kejap...~

salam semua...
entry lepas..saya ade tulis pasal citer yang berlaku kat saya selama seminggu kan?huhu..kali ni nak citer apa pulak yer??

eh...sapa pulak yang panggil nih?Oh..kakak saya..hehe..eish,dia ni...time orang nak feeling menaip la,dia sibuk dok panggil..huhu..nak suruh gostan kete rupanya..nak basuh..wah,kenapa kah kakak saya sangat rajin nih?Mungkinkah sebab orang tengah bahagia?hahaha..apa2 jelah..i'm happy,if my sister pun happy..

ok..berbalik kepada tajuk asalnya...apa je erk nak story kali nih?erm...mungkin saya boleh citer pasal final exam yang tinggal lagi bape minggu je nih...pejam celik..pejam celik...ada lebih kurang dalam 4 ke 5 minggu je kot masa yang tinggal...wow!sangat pendek rasanye semester kali ni..memang pun kan..saya rasa,saya akan finish my diploma memang lebih awal daripada waktu yang sepatutnya..

sebab,semester kali nih...cuti semester hanya 2 minggu je..end of may,saya ngn kawan2 semua dah kena kembali ke'sekolah'..sebabnya nak standardize kan kemasukan bulan september nanti..and kalau lah jadik dan diluluskan..macam yang kerajaan daj uar2kan tu....bebudak ipt nih akan dapat cuti selama 4 bulan!WoW!!sangat lama pulak..huhu..cukup la masa untuk saya membesarkan badan yang tak bape nak besar nih..hahaha...

pape pun..tersangat la bagusnya bila kerajaan buat macam nih...means,student macam kami nih akan mengikuti sesi pembelajaran yang sangat mencabar..and saya rasa jugak...advantagenye sangatla banyak..mungkin...hehe,...contohnya,kami semua akan tamat pengajian cepat sikit..and lagi satu..takde la pening kepala mak ayah saya tu...asyik nak kena keluar duit je...kan?kan?kan?huhuhu...

tapi...cuti jelah yang tak bestnya..sebab pendek sangat nanti..huhu..x sempat nak naikkan badan..dah kena naik semester pulak..huhu..its ok..its ok ain..jangan merungut....

bila dah jadik macam ni..terasa cam tak cukup masa je...nak kejar final..nak kejar silibus..waa...itu satu benda yang sangat penat untuk dikejar..hahaha...yang pastinya,3 semester setahun akan berlaku dalam jangka masa yang pendek ini..huhu..

memang mencabar betol la semester kali nih..saya risau je kalau2 saya tak dapat bagi performance yang baik cam semester lepas...huhu..sangat takut ma..huhu..harap2,result saya nanti tak la mengecewakan..takut..saya nak grade cepat2..and saya nak cepat2 sambung degree jugak...doakan saya ye...amin..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...