Saturday, March 12, 2011

~happy nye..hehehe..~

salam semua...:-)
hari ni saya rasa happy sikit..hehe..bukan sebab assignment saya dah siap ke apa..assignment tetap macam tu..buat pon macam tak buat...sebabnye..terlampau banyak..huhu..hai,tension saya nak mengadap all those thing..lom lagi termasuk test,quiz..and homework2 yang nak kena hantar on time tu..ish..bukan manusia la kalau tak tension mcm saya nih...haha..

ok..ok..sebenarnye..saya just nak luahkan kegembiraan je..alhamdulillah..jumlah bacaan untk PH dah capai 1000 lebih kot..untuk bab 13 la...wow!satu jumlah yang tak disangka2 bagi penulis 'cabuk' macam saya ni...yang hanya menulis bile ada idea..and yang pastinya bila dah tak tau nak buat apa...maksudnye..bila boring and bosan dah sampai tahap gaban!huhu..

seriously,masa dok usha2 penulisan2u ari tu..memang tak expect pun jumlah bacaan tu akan meningkat sampai cecah 1000 lebih bacaan...sebab dari bab 1-12...paling tinggi pun dalam 500 lebih mcm tu..so,bila bab 13 ni tetiba cecah sampai 1000 lebih..erm...saya hanye mampu tersenyum..tersenyum..and tersenyum..tapi,kalau ada komen2 bernas...lagi la saya akan terus tersenyum...hehe..

last but not least,thankz to all yang sudi bace citer PERMAISURI HATI..hope u guys enjoy the story..oh,ye..before saya terlupa...saya nak tekankan kat sini..PH masih dlm proses nak siap..means,citer nih belum siap sepenuhnya...yang dah siap only 30% mcm tu..and yg ada dlm blog ni hanya dari bab 1-20 je..mungkin saya akan sambung masa semester break nanti..doakan saya dpt siapkan citer ni ye..hehe..tq again..:-)

P/S :test..quiz...assignment..."keje sekolah"...huargghhh...sangat tension!huhu..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...