Monday, July 5, 2010

hari baru..semester baru..'kehidupan' baru..hihi..

Assalamualaikum...hai sumer..ya allah..lamenyer membebel kat blog nih..
huhu..bukan apa,sebab banyak yg berlaku sejak akhir2 nih..dengan urusan adik akulah..urusan aku sendirilah..dengan fikiran yang tak berapa nak tenang bak air yang tenang nih..wah..memang best ayatku ini..hihi..tapi,serius ar..memang kat kepala otak aku nih..macam2 benda ada..kejap2 fikir pasal nih..kejap lagi pulak..pikir pasal tu..uish...boleh kata,migrain gak arr..huhuhu..
actually,bukan ar berat sangat pun apa yg aku fikir tuh..benda kecik jer pou..
pasal kena duduk asrama untuk sem baru nih..erm,,memang mula2 tu..x nak ar..kononnyer..budget ar..kot2 dapatlah duduk kat rumah..ulang alik..tapi,bile difikir2kan balik..memang tak arr!sebab..jauh jugak kot perjalanan dari rumah nk ke kolej(baru)..erm..nak x nak..terpaksa ar duduk kat asrama..pecah rekod jugak ar..mana taknyer..before diz..aku xpernah duduk asrama..so,memang agak berat hati jugak ar nk tinggalkan rumah..especially..tempat tidur aku..yang lebih kurang tongkang pecah tu..(lebih kurang je tau..bukan sama..hahaha..)..tapi..even nih penglaman pertama duduk hostel..everything kena buat sendiri..tapi,tetap best..dapat roomate yg boleh tahan piilnyer..walaupun..juz adik2..tapi..diorang memang best..kelakar arr...aku rasa,cukup tiga tahun duduk bersama..memang takkan nmapak tua kot aku..sebab hari2 bergelak ketawa..
hahahaha...erm..best..memang best..
huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...