Monday, July 12, 2010

jeng..jeng..jeng...

salam semua...erm..hari nih terasa nak membebel sikit dalam blog usangku ini..haha..usang lah sangat kan..tapi..oklah..even tak 'semewah' blog blogger2 yg lain..tapi..oklah..at least dapat melepaskan apa yg terbuku and tersurat dalam hati kecilku ini..haha..wah!ayat x nak power pulak kan?huhu..nak buat cam mana...cita-cita nak jadik penulis..macam masih jauh jer nak dijangkau..so,apalah salahnya kalau aku berangan sebagai penulis dalam blog usangku ini..hoho..erm..sekurang2nyer..bolehlah praktis pape yg patut..haha..
  actually..aku pun tak tau...tajuk apa yg sesuai untuk entry kali nih..so..aku main hentam jelah..."Jeng..jeng..jeng..' hihi..tapi,not bad gak tajuk tu...bagi org2 yg tengah takder idea bernas cam aku nih..bolehlah kot nak anggap tajuk tu best..tapi,bagi mereka2 yg memang power menulis..tajuk 'cikai' macam nih..mesti kurang menarik..hihi..erm..apa-apa jela..janji rock!haha..
   sebenarnyer..hari nih...agak gembire sikit..coz loan mara yg terakru tu..dah masuk..so...itu yg happy tahap gaban tu..haha..tambah pulak bila hari nih..only one class jer..so..lagi ar keseronokan tu terserlah..haha..sampaikan dalam kelas tadi...kepala asyik melayang jer..sekejap macam berada dalam kelas..sekejap lagi macam berada dekat shopping centre..haha..ee..teruk betul..haha...
   bila dah tau jer xedr kelas..apalagi..dalam kepala otak terus2 fikir nak go to bank..haha..erm..lepas settle urusan kat bank..pergi beli brg sikit..hihi..and yg paling best sekali..aku ngan member aku boleh pergi beli pisang goreng sampai RM10!bayangkan RM10..uish..dahsyat tak we all?haha...kelakar ar..
   oklah..got to go..bye..see u in the next post..wakakaka...

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...