Thursday, July 29, 2010

penat..sakit hati..geram!!

Geram!Geram!Geram!Ee..sakit hati betul lar..bengang gile2 nih tau tak??Dah lar pagi2 dah bangun...bekejar2 nak gi ambik benda tu..benda yang sepatutnya bila dah aku dengan member aku yang hantar..at least,pergilah ambik bila dah siap..ini tidak,kalau bukan kitorang nih yg pergi ambik..jangan haraplah diorang tu sumer nak  gi ambik!Yang diorang tawu..dah dah dapat jer benda tu..hah!so baguslah macam tu...sepatutnye,org lelaki yg bersusah payah..ini tidak..terbalik pulak..kitorang yg perempuan nih pulak yg bersusah payah untuk diorang..hish,aku memang pantang org2 yg suka ambik kesempatan atas kelemahan org lain tau..lagi2 kalau org tu lelaki..and org yg diambil kesempatan tu..perempuan macam aku!!Penat tau tak!Bila suruh ambik,macam2 alasan..takder transport lah..takder tulah..jauhlah..inilah..eii..alasan macam tu pun dah tau..yg diorang tu memang x boleh buat kerja lebih sikit..bak kata mak aku,..Nak senang ajer!Hish,memang geramlah...itu maybe boleh tahan lagi kot..tapi,yg ini satu benda yang aku tak boleh tahan..aku rasa,geng aku sorang tu pon memang geram gak kot..dahlah benda tu kitorang ambik..lepas tu,duit tak nak bagi..dah ambik buku masing2..blah cam gitu jerk!kalau blah cam tu jer..mulut x mencarut yg bukan2..xperlah jugak..ini tidak..terima kasih takder..apa takder..maki yg kitorang dapat..dahlah buat muka tak bersalah ajer..dgn duit tak bayar..hei..hello,diorang ingat aku nih toke balak or tukang cop duit untuk diorang ker?Hish..memang bengang  sangatlah hari nih..bengang kuasa 30..orang macam tu..harap2 dapatlah balasan satu hari nanti..aku tak suka nak mendoakan benda2 yg tak baik untuk org..tapi,perangai orang yg teruk macam tu..memang patut dpt balasan..lagi2 doa tu datangnyer dari org2 yg teraniaya macam aku..and geng aku tu jugak..hish,memang geram..sakit hati . bengang sangat!
Rasanyer..ini kali pertama kot aku meluahkan rasa tak puas hati aku kat org..dalam bloglah..i mean..huhu..tapi,aku memang dah tak leh nak simpan lagi...aku tak suka bising2 macam nih..membebel sampai lupa daratan..tapi,kalau dah org buat aku marah n geram..memang siaplah diorang!dengarlah aku membebel sampai aku dah tak larat nak bercakap..n menaip jugak kot..huh!Benci tau org macam tu..aku x suka nak benci org..seingat aku,ada sorang jer manusia kat muka bumi nih yg aku benci..daripada aku kenal dia..sampailah sekarang nih..benci aku,tak pernah hilang..so,jgn bagi aku benci korang macam aku benci manusia yg sorang tuh..sebab,susah aku nak buang perasaan benci tu..bila dah sekali benci..selama2nyer aku akan benci!
Sorry kalau entry kali nih agak keras sikit penggunaan bahasanyer...sebab ditulis dalam keadaan penuh emosi..huhu..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...