Wednesday, July 7, 2010

malam ini.....

salam semue...hehe..erm,malam nih terasa happy sikit..coz besok xder kelas..hoho..time to relax2 and bersenang lenang tnpe gngguan..macam bese,hari nih berlalu dgn lancarnyer..only one class i need to attend..hari nih jugak,aku and kawan aku dgn ringan tulangnyer memasak untuk makan tengah hari..huhu..bukan senang au nak tengok kitorng masak waktu2 cam tu..bukan ape,dah balik awal daripada junior2 kat umah nih..so,masakkanlah utnk diorg sekali..tapi,itu pun x sempat nk makan..cz kena attend perjumpaan untk pinjaman mara lak..aku n geng aku nih punye la excited..mana taknyer..org nak dpt duitkan..sampai x sempat nk finishkan cooking tuh..wah!ayat boobastic!haha...tapi,sampai kat tempat tu..hmpeh..tak nmpak lngsung 'mamat' yg in charge bahagian kawalan kredit tu..eee..geramnyer..keciwa tau!hoho..

hehe..dah terlanjur menulis nih..nak story ar sikit pasal si dia..erm,kesianlah kat die..pagi2 dah call aku..kejutkan subuh..tapi,aku x dengar bnyi phone..sebab aku silentkan..wawawa..dua tiga kali gak ar...last2,dah pkul 11 lebih baru dapat answer call dia..erm..ntah pape lah aku nih..nasib baik dia jenis yg understanding...kalau tidak..mesti haruk jadiknyer..huhu...mak aku pun selalu bising ngan aku...sebab aku nih payah sgt nk angkat phone tiap kali call..manalah taknyer..dah aku silentkan..aku nih pulak sengal kuasa 2 punye org..suke sgt silentkan phone..huhu..tu yg selalu jer ter'missed' bnyak call..hahah..entah ape entah...
erm..dgr cite elaun for diz month dah masuk..tapi.......alahai..frust kot..cz aku xkan dpt allowance tu..bulan nih..bukan setakat bulan nih..for diz semester memang tak arr!huhu..kenapa ianye berlaku?Erm..tolong jngan jwab sebab aku x nak jawab..ok?huhu..loh..apa yg aku mengarut nih..haha..

tadi mesej ngan dia tau..erm,seronok..tapi,saje je tak nak ngaku depan dia..maluu!!hahaha..tapi,aku sayang ar kat dia..cuma malu nak mengaku..and aku tak berani lagi nak declare sayang tu...maybe one day..hihi..hopefully dia sabar menunggu aku..erm...terasa nak menyanyi lar..

''tuhan kirimkanlah aku kekasih yang baik hati..yang mencintai aku..apa adanya.."wah..layanlah lagu nih..bak kata bebudak junior aku nih.."terbaik!"huhu..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...