Thursday, July 29, 2010

erm...

Salam..dah pukul 1.25 pagi dah...tapi,aku still tegak lagi mengadap laptop kwn aku nih..huhu..erm,,nak tidur..memang tak bolehlah time nih..coz lepas maghrib tadi..aku dah landing maut dah..smpat ar mimpi..walaupun bkn mimpi yg indah..tapi..oklah..ader lar gak mimpinyer..huhu..itulah pasal,aku pon tak tau..kenapa aku boleh senang melelapkan mata lepas maghrib tadi..jgn kata aku,member2 serumah sumer heran...haha...kelakarlah pulak rasanyer..masing2 x abes pikir..kenapalah aku tido awal sangat..hihi..itu yg masa aku bangun tadi..geng aku terus tanya.."weh..ko apahal?"Asal ko tido awal sangat?"hahaha..jwpan klise aku..macam bese..."aku nk study arr..:hohoho...tapi,mmg nak study pon..bkn study ar..lebih kpd nk menyiapkan keje yg x siap lagi tuh..huhu..itulah sbbnyer..Tapii..sebenarnyer,rasa tak sedap hati pOn ader gak..sebab dah dua ari dia tak contact aku..kenapa erk..dia marah ker?sebab,ari tu dia ade call..tapi,aku x dpt nak angkat..coz tgh ade kelas..so,aku ignore jelah call dia...tapi,lepas tu aku ada text dia..bgitahu yg aku ada kelas..erm,dia x bls pon..mungkinlah..dia mmg marah kat aku...hish,janganlah marah wahai si dia..aku bkn sengaja tak nak angkat call tu..it juz that,i hav class during that time..erm....mmg susah nak fahamkan org..kalau kite sndiri tak tau macam mana nak faham org,kan?aku tak taulah macam mana nak bagi org faham aku..tapi,tu dah memang aku kot..cara aku pelik..kalau tak tahan..memang akan jadik sakit hati..haha..sorrylah pada si dia...bukan sengaja..tapi,tak sengje..hihi..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...