Monday, July 5, 2010

serabut ar...

malam nih terasa serabut sangat kepala otak..nak tidur pun tak dapat..golek sana,tak kena..golek sini tak kena..sampai bergegar jugak ar katil double decker yg ader dlm bilik aku tuh...huhu..tak taulah kenapa..mungkin sebab ade sesuatu yg berlaku tadi kot..erm..aku sendiri tak tahu..and tak jangka...marah yang sengaja dibuat2...tiba2 jadi satu isu yang sangat besar..and yang paling penting..seseorang dah pun terasa hati dengan aku..alahai..aku tak sangka benda nih boleh jadik..bila org dah terasa..itu buatkan aku jadik lebih terasa..dalam hidup nih,kita memang tak leh elak dari buat silap..tak kiralah silap tu besar ker..kecik ker..silap tetap silap..tapi,bila jadiknye benda tadi tu..aku rasa bersalah sangat..legi terasa bile orang tu macam x nak terima maaf kita..ya allah..betapa menebalnyer rasa bersalah..sampaikan nak tidur pun tak dapat..asyik dok fikirkan ajer pasal masalah yang datangnyer dari aku sendiri..hmm..

aku tak tahulah kenapa aku berperangai macam nih..mungkin sebab ego seorang perempuan kot..so,aku rasa..untuk menenangkan perasaan yg dah memang cukup mnyerabutkan kepala otak aku nih..aku nak explain something so that,dia tak terus terasa hati dengan aku...

"fisrt of all..saya nak mintak maaf pasal kekasaran saye kat awk tadi..saye x bermaksud ape2 pun..itu juz satu gurauan jer...tapi,saya tak sangke yg gurauan tu buat awk terasa..sye mmg xder niat pun menyinggung perasaan awak..saya cuma nak awk faham,yg saya x selesa bile perkataan2 macam tu tertera kt profile fb saye..saye rase before diz saye dah bagitahu awak..and sye dah mintk pun kat awk supaye jgn sesekali mention that word kt status sye..sye tak nak org kate mcm2..walaupun,bagi seseengah org benda tu normal..tapi,bagi sye benda tu private..kalau boleh,biarlah sye n awk jer yg tau..tapi,bile awk komen cam tu kat sttus sye,sye jadik segan...sye bukan macam org lain..sye rase sye dah bagitahu kat awk betapa peliknyer sye..sye mngaku,saya bukanlah org yg pandai nak luahkan kata2 syg nih..tapi,itu tak bermakna saya tak syg org tu..tak taulah kenapa..tapi,saye rasa perangai sye yg macam tu yang buatkan org salah tafsir perasaan sye..sye mmg x reti bab2 nak meluahkan perasaan...and sye hargai sgt kalau ader org boleh faham sye pasal tu...kalau boleh sye tak nak org terasa hati dgn saye..lebih2 lagi awak..sye tau selame nih sye x 'serius' bile berbual dgn awak..asyik jer dgn lawak bdoh sye..disebalik lawak bodoh tu sebenarnyer ader something yg awak tak tahu..so,sye betul2 mintak maaf pasal tadi..sye mengaku salah sye..sekali lagi sye mintak maaf..pasal perasaan sye pada awak tu..sye x boleh nak luahkan..tapi apa yg boleh sye kata..perasaan tu sama macam mana perasaan awak kat sye.."

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...