Thursday, July 15, 2010

kenapa aku?

Salam sumer...pejam celik..pejam celik..dah nak hujung minggu balik..erm,,rasa macam sekejap jer masa berlalu sekarang kan?huhu...anyway..yang pasti,aku dah tak sabar2 nak balik umah..nak buat haruk kat rumah pulak..hihi..since,hari ni kelas mula petang..so,hari ni bangun tido agak lewat jugaklah..haha..macamlah selame nih bangun pagi cepat sangat..bangun tidur lewat pun nak kecoh aku nih kan..haha..walhal,itu dah memang jadik sebahagian dari jadual harian...bangun lmbat!!hohoho..


Sepanjang empat hari nih,tekanan memang takder langsung..kire everything was ok..and segala2nyer berjalan dengan lancar..jadual untuk kelas pun,masih maintain..cuma ader beberapa sbject yg terpakse dianjakkan ke waktu malam...but,its ok..as long as lecturer tak buat kelas dari pukul 4 sampai pukul 6..huh!memang tak ar!sebab tu aku dengan tanpa segan silunyer berjumpe dgn lecturer..mintak tukar jadual yg sepatutnyer pkul 4-6 ptg..ke pagi..9-11pagi..coz..hari jumaat,kalau boleh..memang aku tak nak ader kelas sampai petang..coz senang nak balik umah..kui..kui..kui...

Ok,back to our subject..kenapa aku?Aku nak tahulah..kenapa si dia pilih aku?dah banyak kali soalan nih aku tujukan kat die...selalu jer..soalan aku tu tergantung..tanpe sebarang jwapan yang memuaskan hati aku..huhu.aku selalu tanye diri aku sendiri..macam manelah org macam aku nih pun boleh ader org suka?Yelah....kalau nak dibandingkan antare aku dengan pompuan2 yg lain..rasenyer takder yg special pun kat aku nih..nak kata bergaye..hmm,,jauh sekalilah..kadang2,baju ngn tudung pun aku tak reti nak matchkan..apatah lagi nak melawa sakan..haha...bila difikirkan balik..kelakar pun ader gak..yelah..aku sendiri tak tau ape yg specialnyer kat diri aku...mungkin org betullah org kata...simple is interesting..aku mengaku,yang aku nih memang simple orgnyer..tak tau nak melebih2 dalam ape jugak benda yg aku buat...kecuali satu...GELAK!hah,yang tu memang aku tak nafikan..hahahaha...
aku ader gak tanye kawan aku..kenapa si dia pilih aku?jawapan yg memang hampeh.."sebab dia sayang kaulah!"erggghhhhh...........geram aku dgn jwpn spastik die tuh!

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...