Tuesday, August 10, 2010

Selamat berpuasa!

Assalamualaikum..holla sume!hehe..hari nie first day kita berada dlm bulan ramadhan kan?erm..mcm biasa...bulan paling ditunggu2 selain bulan syawal..bulan rmdhan la..sebab boleh mkn ape jer yg kita nak as long as x membazir..hehe...
kalau nak tau,inilah puasa pertama aku di asrama..walaupun first day dpt blik umah..tp,second day..third day..dah kne kembali ke asrama..hmm,at that time..kne la brbuka n bsahur ngan kwn2 jer..haii...mybe x seserOnok berbuka ngn family..tp,kira ok..janji x berbuka sorang diri..haha...
erm..pagi tadi si dia call..aku ingtkan masih x sudi nak call lagi..yelah..sejak dua menjak nìh..asyik touchng jer ngn aku..pantang salah cakap je sikit..mulalah wt perangai..touchng,touchng,touchng..bkn ke sepatutnye aku yang kena touchng?ini terbalik pulak..die yg berhempas pulas dok touchng ngn aku..hahaha..contohnye ari 2 la..die cal ajak aku keluar..aku bkn tak nak..tp,bila fikirkn yg sebelum2 nie poN kitorg dah bnyk kali plan nk jmpe..nak keluar la..itu la,ini la..tp,x pernah jadik pon..sebabnya,die busy ngn keje die..aku x kisahlah..sebab aku faham..kerja mcm die 2,x tentu masanye..so,bila die kata je nak ajak aku kuar..aku teruslah kata 'tak payah..awk keje..even skg nak cuti pn susah..awk keje la..smpai dah betul2 ade masa n dpt cuti..bru la keluar..'nak tawu pe die kata?die kata aku x nak kuar ngan die..boleh plak suruh die keje...hahaha..yelah,dia sndiri kata..projek die tngah bnyk..so,mustahil la nak dpt cuti kn?salah ke ape y aku buat tue?rasa cm tak je..tp,mungkin salah gak kot..hehe..ape2 pOn,sory sbb slalu wat silap ngn dia..pada si dia..jgn la touchng2 selalu..x baik tau...lgi2 dibulan2 ramadhan yg penuh berkat nih..huhu..selamat berpuasa..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...