Saturday, March 27, 2010

saje-saje jer...

Salam semua…hari ni,macam biasa kena bangun pagi-pagi coz ada kelas..hihi…tapi,hari ni aku bangun agak lambat jugak..tak tahulah sebab apa..yang pasti,aku tak dengar bunyi jam..huhu..aku ni memang ada masalah nak detect bunyi jam..dari dulu sampai sekarang,masalah tulah yang sentiasa “membelengu” hidup aku..hahaha…pukul 7 lebih baru terjaga..tu pun sebab adik bongsu aku yang bangun nk ke sekolah..so,dengan sepantas kapal angkasa soyuz aku bangun..huhu..kadang-kadang,terfikir jugak,macam manalah hidup aku kalau tinggal jauh dari family erk?mesti kelam kabut hidup jadiknya kan?hihi…erm..maybe aku kena practiselah jauh dari family..sebab,dari aku kecik..sampailah dah besar panjang cam gini..hmm,akulah yang tak pernah berenggang dengan family..bukan tak nak,tapi..dah tertulis rezeki untuk aku,dapat study dekat dengan rumah..so,memang tak perlu kot nak duduk kat hostel..that’s whylah aku kena tinggal dengan family..huhu..tapi,insyaallah..kalau jadik..mula sem depan,aku kena berpindah ke ‘kampus’ baru..so,mungkin aku akan duduk di hostel…hmm,,tiba-tiba rasa macam tak nak pulak pindah-pindah segala nih..yelah,bukan apa..masa duduk kat rumah..dapatlah berjimat sikit..belanja hari2 tak teruk sangat..kalau makan pun,waktu lunch jer..malam dah tak payah risau dah..sebab,tinggal ngan mak bapak kan..so,bolehlah nak survive..tapi,kalau kenalah duduk hostel dgn sewa bulanan yang aku rasa agak mahal jugak untuk student yang belum dapat loan mara macam aku nih..aku tak tahulah,aku leh tahan ke tak..hahaha..dengan belanja untk makan hari-hari lagi..hish..kopak duit mak bapak aku sementara nak tunggu loan aku masuk…tapi,takper..take it as a challenge..kata Malaysia boleh!hahaha…

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...