Tuesday, March 9, 2010

Check out a photo that m3r_p@rty bLu3 was tagged in on MySpace

Assalamualaiku...lama jugak tak menulis kat blog sekangkang kera nih..maklumlah..lately nih,busy sangat..jadual hari2 boleh tahan pack jugaklah...and disebabkan itu jugak..aku terasa macam nak bercerita panjang untuk entry nih..banyak benda yg berlaku..dengan kerenah driver and konduktor bas yg aku naik hari-hari untuk ke kelas..sampailah kepada test economy yang di postpone by next week..huh!penat and geram..toksah cakaplah..mana taknya,aku punyalah stay up sampai ke subuh..alih-alih test postpone..geram sungguh..tapi,bersyukur jugaklah..coz,kalau nak ikutkan..even aku stay up late sampai ke pagi pun...sebenarnya takdelah masuk sangat pun apa yg aku studykan tu..hihi...saja jerk sebenarnya..nak buat gempak..bagi tambah perisa n rencah pada cerita aku untuk entry kali nih...

Kalau nak cerita pasal apa yg jadi hari ni..memanglah memenatkan..coz hari ni merupakan hari yg bagi aku sangat2 menduga kesabaran..datang kelas pagi-pagi..kononnye nak study before jawab test..tapi,hampa..coz diberitahu..test cancel..and going to be postpone by next week..ok..takper..walaupun geram..aku try to be cool..at least,leh ar aku siapkan kerja yg terbengkalai punyalah bnyak...(taklah bnyak mana..tapi,sebab tak siap lagi..tu yg rasa macam bnyak tu...hihi..)...itu pun satu hal jugak..memeningkan kepala..that work supposed to be submit by today..tapi,sebab dah terover study untuk test subject eco yg tak menjdi tu..aku ter'abai'kan kerja untuk subject costing..hmm..kelam kabut tahap gabanlah jadiknya..yg pasti...lecturer seakan2 mahu mengenakan aku n kawan2 aku yg lain dengan memberi kerja tambahan...hish..memang menguji kesabaran..lecturer aku boleh jer kata macam ni..'i tak kisah you nak hantar pukul berapa..malam pun ok..but,it must be today'..hah!ambik..melopong sekejapa aku ngan kawan2 aku dengar..sampai macam tu seklai..hahaha..malam pon ok ya?last2..kitorang decide hantar mana yg kitorang dah siap jerk..yg belum..as usual..postpone!haha..memang minah postpone ar aku nih..erm..sampai pukul 6 aku dengan member2 tersadai kat kolej tadi..

itu takper lagi..masa turun bas...aku terpaksalah melintas kedai makan kat kawasan perumahan aku tu..yg mana time tu..mak ai!punyalah ramai org..hish!dalam hati geram sangat..bukan geram kat diri aku..api,geram kat driver bas yg tak reti2 nak gerak cepat2..sibuk berhenti lama2...hasilnya,aku lambat samapai rumah!Dahlah lambat..dah tu kena melintas kedai makan yg ramai org pulak tu..aku ni dahlah pemalu..lagi nak lambat2kan waktu perjalanan yg tak berapa nak jauh tu..entah apa2 entah..erm..besok sekali lagi kelas pack..hai..sabar ajelah..huhu..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...