Thursday, March 11, 2010

erm...kelam kabutnyer hari ni...

Assalamualaikum...huh!penat sungguh otak aku hari nih..bukan penat sebab apa...sebab yang aku sendiri cari..bak kata mak aku..'takde sebab,cari sebab..'hihi..macam hari ni lah..sepatutnyer tak perlu dtg kelas awal2..aku kena datang awal..sebabnye..aku tak submit lagi assignment yang lecturer aku bagi..sudahnyer..kenalah datng awal..even my class will start at 2.00 pm..memang kelam kabut..appoinment dgn lecturer pun..suppose to be on 11.00 am..jadik kepada 12 pm..and almost to 1.00 pm..i think..hahaha...nasib baik lecturer tak bnyak hal..so,everything is going to be fine..huhu..finelah sangat..hem..besok ada kelas lagi..sampai ke petang..last week jer..aku dah terskip kelas petang..so,hopefully..for diz week..takkan ader lah aktiviti skip skip kelas nih..amin..aku pun tak tahu kenapa aku jadik pemalas ya amat last week..leh jerk balik ikut kawan aku...aku nih bukan leh tengok org balik rumah..nnti dengan aku2 sekali go back..macam lagu maroon 5 tu..'WON't GO HOME without YOU'..so,aku assume...geng aku sorg tuh pun..takkan baliklah kalau takder aku..hahahah..pandailah buat assumption sendiri...tapi,hasilnya..aku terbeban dengan kerja yg boleh tahan banyaknyer..huwa..huwa..huwa..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...