Monday, June 27, 2011

~sedikit coretan~


Assalamualaikum....
Alhamdulillah... selesai pun karnival kelab dan persatuan yang saya “hebohkan-hebohkan” dalam entry sebelum ni..hehe.. ingat lagi tak? Penatnya jangan tanya la...giler tak penat??huhu..orang giler pun tau penat..inikan pulak kita yang tak berapa nak giler nih..betul tak? Haha..tapi, alhamdulillah...dalam penat..dalam sibuk ke sana ke sini..dengan  kesihatan yang tak berapa nak elok..plus suara yang tak bape nak best ni..jadik lagi tak best...sebab sakit tekak tetiba..fuh! memang mencabar kesabaran saya ar..lagi2 bila pertandingan catur yang saya handle hampir2 tak dapat nak diteruskan sebab masalah “sponsor” yang dah last2 minit baru bagitau keputusan..buat saya rasa macam..wow! this thing memang menguji kesabaran saya..bukan saya sorang..tapi, the whole team yang terlibat...especially ahli2 kelab intergamez...nasib baik la ada insan yang baik hati iaitu CIKGU MAZLAN HARUN yang sudi meminjamkan set catur dan jam nye sekali untuk kegunaan kami...walaupun dah last2 minit macam tu..Jasa Cikgu tu memang akan saya kenang sampai bile2 la..hihi.. and mungkin jugak ini pertolongan dari Allah...berkat menangis sorang2 kat balkoni bilik...hehe...and of course jugak sebab doa yg tak putus2 supaya dipermudahkan segala urusan plus sokongan kawan2 yang lain...everything jadik lebih mudah..walaupun saya hanya dapat feedback dari pihak yang saya assume kan mereka2 adalah ‘penaja2’ saya pagi sebelum ‘hari kejadian’..(bak kata pegawai HEP kolej saya tu la..hahaha..)tapi, its ok...asalkan apa yang saya and ahli2 kelab intergamez dah plan..berjalan seperti biasa...alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..thank you ALLAH for giving us strengh too...:-)

During the carnival, saya sempat mendaftar masuk ke kelab BAKTI...atau nama panjangnyer, BADAN TEKNORAT ISLAM..hehe..sangat kagum dengan adik2 yang ada effort menubuhkan persatuan islamik macam tu...yang mana saya sendiri takde ‘keberanian’ nak buat macam tu..walaupun jiwa saya memang ke arah itu..hihi..semoga dengan kemasukan saya sebagai ahli kelab tu..dapat la saya menambah lebih banyak ilmu lagi2 ilmu agama...insyaallah..amin..;-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...