Monday, June 13, 2011

~mengomel jap...~

Salam everyone...hihi...
Penat sikit la hujung minggu nih...round2 KL sampai sampai pukul 3 pagi.. and akhirnya tersadai kat taman tasik titiwangsa.. huhu..semuanya gara2 buat plan last minit.. sekejap nak ke hulu bendul.. sekejap nak cameron..and sekejap lagi kang nak ke temple park la...hai..sangat banyak tempat yang nak dituju..last2 dari KL, patah balik ke seremban..and terus ke hulu bendul..as mak saya dah plan..huhu..sangat lawak kan? Tapi, sebab saya dah bengang... and disebabkan tak berapa setuju dengan plan ni..saya malas nak bergelak ketawa walupun memang terasa sangat nak gelak... hihi..tambah pulak dengan tak cukup tido nye.. lagi la buat saya baran.. tapi, nasib baik sifat sabar dalam diri tu still ade..so, saya tak de la bising2 macam tarzan lupa daratan...just diam kan diri je.. and nasib baik jugak, mak ayah saya faham..bila tengok je muka saya yang dah ketat mengalahkan orang tercekik bijik durian..diorang pun tak tanya banyak2 sangat..Cuma dok membebel dengan diri sendiri je masing2... hahahaha.. inilah padahnye bile nak berjalan, tapi tak geti2 nak plan awal..so, pasni..just learn from the past..kalau nak berjalan... plan awal2.. walaupun family saya ni, kalau nak gi jalan2..memang tak pernah plan..sebab kami lebih suka buat plan tanpe dirancang.. tapi, for certain2 place yang kite nak pergi...nak ke tak...pernah buat ke tak..we have to plan it early..betul tak? Hehe...pengajaran yang sangat bagus...

Ok..malas nak citer panjang lebar sangat pasal tu.. just nak kongsi beberapa benda je..macam, jadual saya sekarang ni dah mule pack..kalau dulu, kelas saya everyday pagi..memang sengsara la rasanye... nasib baik dah memang set dalam kepala otak...boleh bangun ke tak..pukul before 8 a.m...saya kena jugak bangun...hihi..alhamdulillah...belum pernah lambat lagi..(bangun tido la...waktu kelas saje..hihi..) walaupun, fiil masuk kelas lambat tu tetap  maintain..hahaha...

Tapi, setat je last week...jadual saya dah jadik sangat tak best.. lagi tak best dari jadual yang dulu.. walaupun bunyi cam best je kan... sebab dah tak perlu nak bangun pagi2 setiap hari..tapi, kesengsaraannyer tetap terasa! Coz, jadual baru ni banyak kelas saya dianjakkan ke petang...uwaaa..ni satu perubahan yang sangat2 tak digemari... boleh jadik malas tau tak? Huhu...harap2 ade la lagi pertukaran jadual.. and yang penting, tolong la jangan buat kelas petang.. itu memang boleh mengeluarkan enzim kemalasan yang sangat banyak..hihi...

Oh, ye.. ini pasal permaisuri hati.. hehe.. alhamdulillah...semakin banyak feedback yang saya dapat walaupun tak sehebat penulis2 lain...sebagai ‘orang baru’ saya rase bnyak lagi yang perlu saya improve kan..and jumlah follower kat blog a.k.a teratak usang saya ni pun makin bertambah.. hihi..time kasih la kat anda2 yang follow blog saya ni..yang add saya kat fb pun ade..thankz la ye..traffic feed saye pun macam makin jammed je..hahaha..(ceh2..perasan plak aih..huhu..) pape pun, thankz to all readers.. really appreciate it..i like all the comment..sangat membina.. and teruskan komen2 anda itu..ade jugak yang tanya, permaisuri hati ni akan diterbitkan ke? Hehe...wow, tu tak pulak saya expect kan.. just saje2 nak berkarya.. tak terfikir langsung pun citer ni akan diterbitkan..apatah lagi dapat sambutan.. Cuma nak melihat kemampuan diri.. kalau diterbitkan..erm, saya tak lena tido kot.. takut dengan penerimaan pembace towards my first trial in writing a novel..hihi..sangat takut memikirkannye.. tapi, kalau diterbitkan..alhamdulillah la.. kalau la kan.. tapi, rasenye banyak lagi kot karya2 and penulis2  yang hebat dari saya ni..diorang deserve it more than me..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...