Sunday, January 1, 2012

~Selamat Tahun Baru~

Assalamualaikum semua...

wah.. dah tahun baru dah. Alhamdulillah, bertambah lagi setahun umur saya. Hehe. Macam tak percaya pun ada gak. I'm 22 now! MasyaAllah, dah besar rupanye. saya tak de azam tahun baru pun. Cuma keinginan nak jadik orang baik tu je yang ada sekarang ni. insyaAllah, semoga tahun baru ni menjadikan saya insan yang lebih baik dari sebelum ni, esok dan hari-hari seterusnya. Amin.

Erm, saya baru tukar cat teratak usang saya ni. Sangat berpuas hati. InsyaAllah cat ni akan dikekalkan kot. Sebab saya dah malas nak godek-godek benda ni lagi. Just biarkan je la macam ni pun. Yang penting, ok. and yang pentingnya bukan cat, tapi, isi di dalamnya. hehe.

Oh, ya. Cerita pasal isi dalam teratak saya ni..saya nak explain sikitlah pasal entry-entry yang ditulis. sebenarnya masa saya buat blog ni, saya terfikir satu benda je. Saya nak tulis apa yang saya rasa, saya nak tulis. Means that, blog saya ni tak lah specific. Blog ni dah banyak berjasa kat saya. Really love it. Even kalau tak de mood nak menulis pun, mesti akan jenguk-jenguk.

kat sinilah saya tempat saya membebel, kat sinilah tempat saya mencurah idea buat 'karya agung' saya yang entah apa-apa. Kat sini jugaklah saya mencoret serba sedikit tentang kisah hidup. Dan kat sini jugaklah saya meluahkan perasaan. Saya nak mintak maaf jugak kat pembaca-pembaca (kalau ada)..pelawat-pelawat, and sapa-sapa je yang pernah 'datang' or pernah 'termasuk' ke 'teratak' saya ni terkeliru dengan 'identiti' blog saya yang tak seberapa ni. Hehe. Mungkin tak sebagus blog blogger2 lain. Tapi, bagi saya.. apa saja yang saya postkan adalah ikhlas. Cehwah! Jiwang pulak. Mungkin tak banyak information di sini. Tapi, melalui penulisanlah saya rasa, saya boleh bercerita dan menyampaikan sesuatu. That is why i love writing. Walaupun kadang-kadang macam sekejap ada, sekejap tak de. Itu lebih baik, daripada tak de langsung kan? Hihi.

Alhamdulillah, tahun baru ni.. genap 4 tahun saya menulis di blog sendiri. Banyak yang saya belajar sepanjang 4 tahun ni. Macam mana nak tulis sesuatu yang memberi sesuatu kepada sume orang. Banyak sebenarnya. InsyaAllah, semoga ALLAH sentiasa mendatangkan ilhamNYA kepada saya untuk saya terus menulis, dan menulis. sesungguhnya minat ini datangnya dari ALLAH. selagi minat ini ada, saya akan terus menulis walaupun hanya dalam beberapa patah perkataan. 

last but not least, selamat tahun baru. Semoga tahun baru ni menjadikan kita lebih baik dari semalam, hari ni dan insyaALLAH ahari2 yang akan datang jugak. Oh, ye.. saya tengah merangka2 idea untuk proceed Permaisuri Hati. InsyaAllah, nanti saya update untuk semua ye. Hihi. Doakan saya kawan2....:)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...